Jump to content

Ford treff på Øyranetorg


Fredrik92

Recommended Posts

Hei.

 

Etter et veldig bra oppmøte på vårmønstringen 20.Mai, så forsetter vi trenden på neste treff den 10 Juni i Arna? :)

 

Vet ikke hvor alle i Bergen bor, men de fleste må vell gjennom Nesttun for å komme seg til Arna? Så jeg tenkte at for de som vil så møter vi på Statoil stasjonen på Nesttun og kjører samlet ut til Øyranetorg?

 

Uansett 10. Juni (søndag) møte på statoil Kvart over 11? (11:15) det starter klokken 12! :)

 

Håper alle som har gliset sitt på veien tar turen!!

 

-Fredrik

Edited by Fredrik92
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har alltid hatt lyst å treffe folk fra forumet og bilene demmers, men avstand, tid og penger har aldri klaffet for min del...

 

Ser den! ;)

 

Kan si akuratt det samme om Trondheim, aktiviteten der oppe i ford miljøet virker veldig bra, go-cart kjøring osv... hadde vært fint med noe sånt i vest også, men så har vi heller ikke noe godt tilbud innen bil miljøet :(

Link to comment
Share on other sites

Vis ingen overraskelser dukker opp å alt går som det skal med effektmåling/mapping på fredag kommer nok jeg med min `halvferdige` bil på søndag . :D

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Treffet var greit det, men noe dårlig oppmøte av fordgutta......

Jeg hadde eneste Cosworth, kermit racing hadde med sin Focus rs, ellers gikk mest i Granada, Taunus, Consul, Capri etc.

1990 Sierra RS Cosworth 4x4

1990 Sierra 2.0 Doch 4x4

2004 Passat tdi 4-motion

Link to comment
Share on other sites

Er jo `nesten` blitt vanlig at Cosworth eierene ikke møter opp på lignende treff desverre, er nå enda en del Cosworther i byen på godt å vondt som burde stilt ,men,men folk bestemmer selv :( . Jeg var ikke med min for dynamoen takket for seg under effektbremsing..

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...