Jump to content

Capri, veteran i år


viceguy

Recommended Posts

Dette var artig, ikke mange som har hatt 2.8i'en sin fra den var ny. Synd den ikke hadde stått i garasje, rart den fremdeles lever i grunn hvis den alltid har stått ute?? Hvor i landet er dette?

 

Prisen var kanskje litt i overkant.... men er det en bil med gode oppussingsmuligheter er det ikke sikkert han er helt på viddene.

 

Har også noe å si om eieren setter ut annonse eller om det er det noen som SKAL ha Capri 2.8i. Det jo et begrenset utvalg å velge i og prisen blir ofte deretter i og med at nåværende eier da gjerne må overtales (smøres) til å selge.

 

Jeg ville sakt sånn grovt etter det jeg vet har vært solgt de siste par årene at under 30' får du nok et restaureringsobjekt, for 50 tusen bør den være i grei stand, for 70-80 tusen får du en bra 2.8i, men skal du opp i "premierte biler i utstillingsstand" må du fort dobble det siste beløpet... eller enda høyere..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 1969mod Capri stående, men den selger jeg ikke uansett bud, jeg har eid bilen siden 86. Jeg vet om en 1eiers 79mod Capri, og han selger den neppe til noen han heller, så disse er verdifulle for eierne.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...