viceguy Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 (edited) sletta Edited November 16, 2013 by viceguy Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIB Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Dette var artig, ikke mange som har hatt 2.8i'en sin fra den var ny. Synd den ikke hadde stått i garasje, rart den fremdeles lever i grunn hvis den alltid har stått ute?? Hvor i landet er dette? Prisen var kanskje litt i overkant.... men er det en bil med gode oppussingsmuligheter er det ikke sikkert han er helt på viddene. Har også noe å si om eieren setter ut annonse eller om det er det noen som SKAL ha Capri 2.8i. Det jo et begrenset utvalg å velge i og prisen blir ofte deretter i og med at nåværende eier da gjerne må overtales (smøres) til å selge. Jeg ville sakt sånn grovt etter det jeg vet har vært solgt de siste par årene at under 30' får du nok et restaureringsobjekt, for 50 tusen bør den være i grei stand, for 70-80 tusen får du en bra 2.8i, men skal du opp i "premierte biler i utstillingsstand" må du fort dobble det siste beløpet... eller enda høyere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 (edited) jeg ga 20k for min da så den slik ut den hadde da ikke motor og girkasse og etter og ha brukt ca 45k Edited May 24, 2012 by po0key Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolk Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Jeg har en 1969mod Capri stående, men den selger jeg ikke uansett bud, jeg har eid bilen siden 86. Jeg vet om en 1eiers 79mod Capri, og han selger den neppe til noen han heller, så disse er verdifulle for eierne. -Rs Cosworth- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now