RaymondP Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Har 2 stk 2.9 motorer så alle 4 lagrene er helt kobberfarget på.Skal di være sånn eller er di utslitt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gran-Mk1 Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Jeg har også sett det samme som deg på flere forskjellige V6`ere. Det er sikkert noen hær på forumet som vet noe om dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaymondP Posted May 27, 2012 Author Share Posted May 27, 2012 Hmmmja virkelig ingen som hvet?Kjennes jo ganske kompakt ut mellom lager å kam.Ikke mye vits å skifte vis alt er så det skal være.Spesialverktøy må også skaffes for bytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra"2.0iS Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Er det ikke bare å måle innv. dia. med et innv. mikrometer eller sylinder måleur og sjekke servicedata på diameter.Flere typer kamaksellager har bronsjelager uten sjikt med tinn/bly, så tipper det ikke er slitt vekk. Er det ikke bare å måle innv. dia. med et innv. mikrometer eller sylinder måleur og sjekke servicedata på diameter.Flere typer kamaksellager har bronsjelager uten sjikt med tinn/bly, så tipper det ikke er slitt vekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarius Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 På min 2.9 så var dem ialfall kobberfarget, som dine tenker jeg. Kjentes tight ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now