Jump to content

Fremstilling og styresnekke sedan sierra 1991


Ovar

Recommended Posts

kjært barn har vel egentli mangen navn.

Vel, det du legger fram som eksempel er jo gammelt og nytt navn på en ting. Blir litt feil å sammenlikne med det, da snekkestyring faktisk er en helt annen type konstruksjon i styringen som du ikke får til å passe på en sierra, uten mye ombygning.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

personlig syns jeg det er latterlig å henge seg opp i slikt.

Jaja, deg om det. Men det er jo det man faktisk lærer av. Eller mener du at det er feil å si ifra når man tar feil?

Også er det alltid de som har feilen, eller andre som har feil selv som klager over når sånne ting blir tatt opp.

Men men, hvis dere ønsker å fremstille dere selv som dumme fordi dere bruker feil navn på ting, så er jo deres sak.

Jeg kommer ihvertfall alltid til å være snill og si ifra om sånt.

 

Jeg kaller det snekke å tannstang om hverandre.

Det sier meg at du ikke har helt kontroll på hva forskjellen er. Om du faktisk har kontroll eller ikke vet jeg ikke, men når du bruker begge navn om hverandre så fremstår du ihvertfall som en som ikke vet forskjellen. Også ser jeg ikke helt grunnen til å bruke de om hverandre hvis du vet forskjellen. Jeg vet forskjellen på polo og corsa, men kaller ikke en polo for en corsa.

Lese litt om bruk av OG/Å må du også gjøre.

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Jaja, deg om det. Men det er jo det man faktisk lærer av. Eller mener du at det er feil å si ifra når man tar feil?

Også er det alltid de som har feilen, eller andre som har feil selv som klager over når sånne ting blir tatt opp.

Men men, hvis dere ønsker å fremstille dere selv som dumme fordi dere bruker feil navn på ting, så er jo deres sak.

Jeg kommer ihvertfall alltid til å være snill og si ifra om sånt.

 

 

Det sier meg at du ikke har helt kontroll på hva forskjellen er. Om du faktisk har kontroll eller ikke vet jeg ikke, men når du bruker begge navn om hverandre så fremstår du ihvertfall som en som ikke vet forskjellen. Også ser jeg ikke helt grunnen til å bruke de om hverandre hvis du vet forskjellen. Jeg vet forskjellen på polo og corsa, men kaller ikke en polo for en corsa.

Lese litt om bruk av OG/Å må du også gjøre.

 

 

+1. selfølgelig er dette pirkete i denne sammenheng da dei aller fleste skjønner hva som er meint... men er likevel viktig att folk faktisk vet forskjellen vis det er folk som driver med bil. vis du kommer på ein verkstad der mekanikkeren ikkje vet hva ting heiter så blir du vel kansje noe skeptisk eller.. vis du bare får vite at det var ein dings som styrte ein pjong som igjen hadde med ein duppeditt å gjøre.. så begynner du å lure og er fortsatt like uklok og forvirra som før...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Jaja, deg om det. Men det er jo det man faktisk lærer av. Eller mener du at det er feil å si ifra når man tar feil?

Også er det alltid de som har feilen, eller andre som har feil selv som klager over når sånne ting blir tatt opp.

Men men, hvis dere ønsker å fremstille dere selv som dumme fordi dere bruker feil navn på ting, så er jo deres sak.

Jeg kommer ihvertfall alltid til å være snill og si ifra om sånt.

 

 

Det sier meg at du ikke har helt kontroll på hva forskjellen er. Om du faktisk har kontroll eller ikke vet jeg ikke, men når du bruker begge navn om hverandre så fremstår du ihvertfall som en som ikke vet forskjellen. Også ser jeg ikke helt grunnen til å bruke de om hverandre hvis du vet forskjellen. Jeg vet forskjellen på polo og corsa, men kaller ikke en polo for en corsa.

Lese litt om bruk av OG/Å må du også gjøre.

 

Det er snilt å sifra når folk tar feil. Men måter du ordlegger deg på er ikke veldig snill eller "lærende" Du påpeker kun det som er feil uten å faktisk lære bort hva som er rett. Hvis du er så bekymret for at trådstarter eller andre ikke skal forstå burde du kanskje utdype deg litt mer.

 

Jeg har full kontroll på forskjellen mellom ei snekke å ei tannstang :) Jeg bare bryr meg ikke. De jeg snakker med forstår utmerket godt hva jeg mener uansett.

 

Jeg er på ett bilforum fordi jeg interesserer meg for bil ikke gramatikk så OG/Å skal nok få ligge i fred litt til. Du skjønte hva jeg skreiv å det er det viktige.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...