Jump to content

Ford Mondeo 2006 dielsel - hvor mye koster det å få fikset en kjølevifte


baiaz

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har en Ford Mondeo 2006 Diselbil hvor jeg har en defekt kjølevifte. Er det noen som vet hvor mye dette koster å få fikset?

 

sikker på at den er defekt?

Edited by lyrix

08 mondeo titanium X

91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/

76 volvo 242 turbo prosjekt

94 pajero GLS 33" dekk <---selges

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i Aurland i juli og da vi skulle opp over fjellet så begynte bilen å koke.

 

Bilen ble tauet til Voss og der sa de at det var defekt kjølevifte, men at vi kunne kjøre med bilen bare vi fulgte med på temperatur måleren.

 

Så jeg regner med at det verkstedet vet hva de sjekket.

Link to comment
Share on other sites

Viftemodulen ryker av og til på disse, da må man skifte hele vifta. Er også vanlig med ledningsbrudd i den tynne ledningen til modul. Hvet ikke om det er hos oss, du har vært?

 

Jeg var på en stor butikk på voss som lå på andre siden av veien for Kiwi og rett i nærheten av en stor OBS butikk. Grei dame jeg snakket med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på en stor butikk på voss som lå på andre siden av veien for Kiwi og rett i nærheten av en stor OBS butikk. Grei dame jeg snakket med.

 

Oki, da er det hos oss du har vært. Er nok ikke jeg, som har sett på den, men som sagt ledningsbrudd og viftemodul er ikke noe uvanlig på disse

Link to comment
Share on other sites

Oki, da er det hos oss du har vært. Er nok ikke jeg, som har sett på den, men som sagt ledningsbrudd og viftemodul er ikke noe uvanlig på disse

 

Du får hilse dama og si takk for god service.. veldig grei medarbeider dere har! Han jeg hadde med meg (en lokal en fra Vassbygdi) fikk klem og alt mulig! Sånt skjer ikke i Oslo.... hihihih

Link to comment
Share on other sites

Du får hilse dama og si takk for god service.. veldig grei medarbeider dere har! Han jeg hadde med meg (en lokal en fra Vassbygdi) fikk klem og alt mulig! Sånt skjer ikke i Oslo.... hihihih

 

Hehe, det skal jeg gjøre. Hun er ikke helt tam alltid kan man trygt si. Kjenner du strendinger altså?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det skal jeg gjøre. Hun er ikke helt tam alltid kan man trygt si. Kjenner du strendinger altså?

 

Har familie på Voss - Almeland Løne

 

Min vifte fungerer heller ikke, har ikke gjort det i hele sommer. Har ikke hatt problemer med temp på motor, men AC slutter å funke når bil står stille. Så veldig kjipt i kø kjøring he he :P

 

Ja... det funker slik hos meg også... Og når den går så er det ofte veldig kondens innvendig når været er fuktig

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...