Jump to content

Sierra Cosworth 2wd 1988


Abelsnes

Recommended Posts

Ombygd 2wd selges i deler, skal ha stort sett alt til bilen. Karroseri er solgt.

 

2 stk interiør, et 4x4 stoff meget pent, 1 orginalt 2wd lys stoff noen brennhull i seter foran ellers hele.

 

335 mm comp brake bremser foran 2wd.

 

For/bakstilling 2wd

 

Hele støtfangere foran, kan selge 2 stk, vil ha en i reserve. Bakfanger me en sprekk. Kanalskjørt i grei stand.

 

Motor : urørt 4x4 motor som jeg har overhalt toppen på hos ebb grunnet litt korrosjon i toppen. Planet minimalt. Nytt grenrør, ny garret turbo bestillt

på spec. Nytt innsug turbokongen. Meget bra motor. Selges komplett med enten 2wd eller 4x4 oppsett.

 

Alu radiator/intercooler

 

3 stk t5 kasser. 2 må overhales. 1 er nyoverhalt.

 

Har som sagt en del deler så er bare å spørre, i utgangspunktet en hel 2wd som utgangspunkt men har en del ettermarketsdeler også.

 

Pm for priser.

 

Tlf 97168410 Morten

 

Bryne/Stavanger

Abelsnes Motorsport

Link to comment
Share on other sites

Motor?

Trenger i utgangspungtet kun en helt strippa motor. Kun blokk og topp med innhold.

Int i å selge det?

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hei, i utgangspunktet kun interessert i å selge motor komplett me ledningsnett.

 

Den skal jeg ha 30.000 fra, skal ta noen bilder av den snart. meget bra motor, som sagt me helt nytt grenrør å garret turbo speca for ca 350 opp mot 400 hester, nytt innsug meget pent. Ellers er mesteparten av delene renovert.

Viss pris er riktig kan eg vurdere å selge rein motor kun blokk/topp.

 

framfanger er alt fra 3500 for den dårligste å 5000 for den beste, alle er igrunnen meget bra uten noe form for sig tatt i betrakning av det generelle på markede.

 

t5 som må overhales er 5000,-

 

compbrake settet er forøvrig veldig lite brukt å 6 stemplet calippere. ser veldig bra ut. Jeg skal bytte det ut til fordel for brembo bremser som er mer egnet til en gatebil.

Abelsnes Motorsport

Link to comment
Share on other sites

Stort sett hele bilen er nå solgt, kommer me en liten oppdatering av hva jeg har igjen snart, motor står her enda, dette er

en VELDIG bra motor viss noen trenger.

 

 

Skikkelig bra motor, med skikkelige deler!!

 

Om ikke denne blir solgt snart, er det rart.

 

Lykke til med salget.:)

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...