lowman Posted October 15, 2012 Posted October 15, 2012 (edited) heysann folkens er det flere eiere av første generasjon focus rs her inne?kunne tenkt meg å hatt litt dialog med andre eiere av sånn bil. har selv starta en liten prosjekt tråd inne på resto og prosjekt delen av forumet..bare for å ha tråden i hva jeg gjør med bilen etterhvert som tia går. hadde vert gøy å delt erfaringer og tips og råd om disse bilene her,så skyt løs for di som ikke har sett bilen min..her er den:)bare litt standard bilder fra rundt om:) Edited October 15, 2012 by lowman
KennethJohnsen Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Fantastisk flott bil du har fått deg Møter deg mye rundt i lokal området
lowman Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 hehe tusen takk for det:)ja er i full gang med å handle og bestille deler for å "forbedre" bilen så godt det er mulig.hehe hva bil kjører du ?såg en som hilsa på meg her om dagen...husker ikke helt hva bil han kjørte. få deg en du også
KennethJohnsen Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 hehe tusen takk for det:)ja er i full gang med å handle og bestille deler for å "forbedre" bilen så godt det er mulig.hehe hva bil kjører du ?såg en som hilsa på meg her om dagen...husker ikke helt hva bil han kjørte. få deg en du også Kjører fortiden Mondeo mk3 stv, type svart trend med Agder Bipleie i bakruta, er ikke så vanskelig å kjenne igjen Men ser ut som jeg kansje bytter den ut i en 05mod focus stv ghia, som står på bay auto nå. Skulle gjerne hatt en RS men vil heller få sierraen på veien igjen til og begynne med iallefall.Så foresten att din cosworth er solgt, er den fremdeles i lokal området?
lowman Posted October 21, 2012 Author Posted October 21, 2012 Kjører fortiden Mondeo mk3 stv, type svart trend med Agder Bipleie i bakruta, er ikke så vanskelig å kjenne igjen Men ser ut som jeg kansje bytter den ut i en 05mod focus stv ghia, som står på bay auto nå. Skulle gjerne hatt en RS men vil heller få sierraen på veien igjen til og begynne med iallefall.Så foresten att din cosworth er solgt, er den fremdeles i lokal området?heyy du ahh ja stemmer..visste jo at du kjørte mondeo:)du så meg jo på der i strai også.heheja du får gi gass med restoen av sierraen din..konge bil:) ja min ble solgt ja..solgte den tilbake til fredrikstad..så ikke langt fra der den kom fra:)va en fin cosworth..men glad jeg ble kvitt den ..da det koster å ha to sånne biler:)og vil heller ha focusen nå kjenner jeg:)
KennethJohnsen Posted October 21, 2012 Posted October 21, 2012 Ja har ett mål om att 14 06 2014 så er den på veien så får vi se hvor mye jeg bommer der, mondeoen har tatt alle ledige penger jeg har hett tilgjengelig hehe.Synd den ikke hold seg i området, er altfor få slike biler her nede. Har du vurdert å ta noen bilder nede på grim før? På siden av pitzzabakeren. Tror murbygget der hadde vert en utrolig bra bakgrunn til RSen
lowman Posted October 22, 2012 Author Posted October 22, 2012 Ja har ett mål om att 14 06 2014 så er den på veien så får vi se hvor mye jeg bommer der, mondeoen har tatt alle ledige penger jeg har hett tilgjengelig hehe.Synd den ikke hold seg i området, er altfor få slike biler her nede. Har du vurdert å ta noen bilder nede på grim før? På siden av pitzzabakeren. Tror murbygget der hadde vert en utrolig bra bakgrunn til RSen hehe det er bare å få det gjort.hold målet ditt:)ja e isje mange cosworther her nere..har vel knapt sett noen omtrent.vett isje kor pizzabakeren på grim e..hehe eller grim,.hehehe.har våre her i fire år..men ..hahaha:)
Dumpvalve Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Fin RS Vurderte en sånn selv, men endte opp med en ST - 97 Ford Mondeo 2.0- 08 Ford Focus ST225- 08 Ford Focus 2.0 TDCI- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI- 06 Ford Focus ST225- 12" Ford Focus MS Design- 10" Ford Mondeo Titanium S- 15" Ford Mondeo Titanium
lowman Posted October 24, 2012 Author Posted October 24, 2012 Fin RS Vurderte en sånn selv, men endte opp med en ST heysann der takk for det.ja e kjekke biler,fine st220 også,men for meg så blir den litt for lite det jeg er på jakt etter,men for all del.rå bil:)hvor lenge har du hatt din da?inntrykk så langt..?
fiesta05 Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 Her er plakat til salgs til de som har RS, og kanskje vil pynte opp litt i garasjen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38945248&kwUnica=focus%20rs%20plakat 03` Focus RS #343685` MB 190D US
lowman Posted December 22, 2012 Author Posted December 22, 2012 Her er plakat til salgs til de som har RS, og kanskje vil pynte opp litt i garasjen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38945248&kwUnica=focus%20rs%20plakatåjava det isje du så har denne her? isåfall.så e eg fremdeles intressert.har bare glemt det heilt ud:)
fiesta05 Posted December 23, 2012 Posted December 23, 2012 åjava det isje du så har denne her? isåfall.så e eg fremdeles intressert.har bare glemt det heilt ud:)Jo er meg, hadde vel egentlig glemt at vi hadde snakket om det! Bare si fra når det passer så kan vi treffes hvis du er i området! 03` Focus RS #343685` MB 190D US
Recommended Posts