Jump to content

mk1 focus rs


lowman

Recommended Posts

heysann folkens

 

er det flere eiere av første generasjon focus rs her inne?

kunne tenkt meg å hatt litt dialog med andre eiere av sånn bil.

 

har selv starta en liten prosjekt tråd inne på resto og prosjekt delen av forumet..bare for å ha tråden i hva jeg gjør med bilen etterhvert som tia går.

 

hadde vert gøy å delt erfaringer og tips og råd om disse bilene her,så skyt løs :)

 

for di som ikke har sett bilen min..her er den:)bare litt standard bilder fra rundt om:)

 

IMAG2366.jpg

 

IMAG2332.jpg

IMAG2327.jpg

IMAG2320.jpg

IMAG2126.jpg

IMAG2169.jpg

Edited by lowman
Link to comment
Share on other sites

hehe tusen takk for det:)

ja er i full gang med å handle og bestille deler for å "forbedre" bilen så godt det er mulig.hehe

 

hva bil kjører du ?såg en som hilsa på meg her om dagen...husker ikke helt hva bil han kjørte.

 

få deg en du også:)

Link to comment
Share on other sites

hehe tusen takk for det:)

ja er i full gang med å handle og bestille deler for å "forbedre" bilen så godt det er mulig.hehe

 

hva bil kjører du ?såg en som hilsa på meg her om dagen...husker ikke helt hva bil han kjørte.

 

få deg en du også:)

 

Kjører fortiden Mondeo mk3 stv, type svart trend :) med Agder Bipleie i bakruta, er ikke så vanskelig å kjenne igjen :)

Men ser ut som jeg kansje bytter den ut i en 05mod focus stv ghia, som står på bay auto nå.

 

Skulle gjerne hatt en RS :D men vil heller få sierraen på veien igjen til og begynne med iallefall.

Så foresten att din cosworth er solgt, er den fremdeles i lokal området?

Link to comment
Share on other sites

Kjører fortiden Mondeo mk3 stv, type svart trend :) med Agder Bipleie i bakruta, er ikke så vanskelig å kjenne igjen :)

Men ser ut som jeg kansje bytter den ut i en 05mod focus stv ghia, som står på bay auto nå.

 

Skulle gjerne hatt en RS :D men vil heller få sierraen på veien igjen til og begynne med iallefall.

Så foresten att din cosworth er solgt, er den fremdeles i lokal området?

heyy du

 

ahh ja stemmer..visste jo at du kjørte mondeo:)du så meg jo på der i strai også.hehe

ja du får gi gass med restoen av sierraen din..konge bil:)

 

ja min ble solgt ja..solgte den tilbake til fredrikstad..så ikke langt fra der den kom fra:)va en fin cosworth..men glad jeg ble kvitt den ..da det koster å ha to sånne biler:)og vil heller ha focusen nå kjenner jeg:)

Link to comment
Share on other sites

Ja har ett mål om att 14 06 2014 så er den på veien :) så får vi se hvor mye jeg bommer der, mondeoen har tatt alle ledige penger jeg har hett tilgjengelig hehe.

Synd den ikke hold seg i området, er altfor få slike biler her nede.

 

Har du vurdert å ta noen bilder nede på grim før? På siden av pitzzabakeren. Tror murbygget der hadde vert en utrolig bra bakgrunn til RSen :)

Link to comment
Share on other sites

Ja har ett mål om att 14 06 2014 så er den på veien :) så får vi se hvor mye jeg bommer der, mondeoen har tatt alle ledige penger jeg har hett tilgjengelig hehe.

Synd den ikke hold seg i området, er altfor få slike biler her nede.

 

Har du vurdert å ta noen bilder nede på grim før? På siden av pitzzabakeren. Tror murbygget der hadde vert en utrolig bra bakgrunn til RSen :)

 

hehe det er bare å få det gjort.hold målet ditt:)

ja e isje mange cosworther her nere..har vel knapt sett noen omtrent.

vett isje kor pizzabakeren på grim e..hehe eller grim,.hehehe.har våre her i fire år..men ..hahaha:)

Link to comment
Share on other sites

Fin RS ;)

Vurderte en sånn selv, men endte opp med en ST :)

- 97 Ford Mondeo 2.0
- 08 Ford Focus ST225
- 08 Ford Focus 2.0 TDCI

- 05 Ford Mondeo 2.2 ST TDCI
- 06 Ford Focus ST225
- 12" Ford Focus MS Design
- 10" Ford Mondeo Titanium S

- 15" Ford Mondeo Titanium

 

Link to comment
Share on other sites

Fin RS ;)

Vurderte en sånn selv, men endte opp med en ST :)

heysann der

 

takk for det.

ja e kjekke biler,fine st220 også,men for meg så blir den litt for lite det jeg er på jakt etter,men for all del.rå bil:)

hvor lenge har du hatt din da?inntrykk så langt..?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

åja

va det isje du så har denne her?

 

isåfall.så e eg fremdeles intressert.har bare glemt det heilt ud:)

Jo er meg, hadde vel egentlig glemt at vi hadde snakket om det! Bare si fra når det passer så kan vi treffes hvis du er i området!

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...