Jump to content

Solgt


FrodeH

Recommended Posts

Bilen var annonsert på Finn.no for et par mnd tilbake. Måtte som nevnt i prosjekt-tråd (for dei som har vore innom der) avlyse salget pga tegn til havari.

 

Havariet kan eg takke meg sjøl for :) Vrei opp litt på ladetrykk, men ikkje meir enn mappet skulle takle det. Men det eg ikkje hadde oppdaga var at eg hadde lekkasje på slangen til turbotrykksmåler, så der blei det nok en del misvisning. Resultat: havari. Sure greier, for denne motoren har gått uten et feilslag og store problem i fleire år no. Det hadde den gjort mange år til hadde eg berre klart å la vere å kødde med ladetrykket :)

 

Bilen skal uansett selges, komplett u/motor eller i deler. Holder på å overhale motor, men denne beholder eg sjøl.

 

Bilen er en org. 88 modell sedan cosworth.

Eu-ok Juli 2012.

Diamond white.

Skilt blir levert inn før nyttår dersom bil ikkje blir solgt før den tid.

Bilen er heil og grei, ikkje strøken men langt i fra den verste som er i handelen.

 

 

-Autronic sm 4 m/CDI500 tenningsmodul. MSD coiler. Følger med alt som trengs for å sette i motor og starte.

-7.5 x 17" Compomotive felger med ok dekk.

-EBC/Black diamond skiver og std kalipere i god stand.

-Nye bremserør rundt heile bilen.

-Bakstilling med forsterka demperfester. Polyuretan-foringer i armer, aluforinger i traversinnfestning. God stand.

-GAZ coilovers. Rulla 10-15000km, ingen tegn til lekkasje/slitasje.

-Eaton diff med 4,27 utveksling. God stand.

-T5 girkasse i god stand. Åpna og sjekka denne i Juli, då selgar av denne ikkje kunne dokumentere overhaling. Men alt såg fint ut.Fungerer strøkent uten ulyder og skraping.

-Forstilling med polyuretan-foringer. God stand.

-3" mongoose anlegg. Ikkje strøkent, men er tett og gjer jobben.

-3/8" alurør til tur/retur bensin med overgang til an-slanger bak ved pumpe/tank og i motorrom.

-044 Pumpe

-OMP stag mellom tårn foran og bak.

-Sabelt ratt.

-Stoffinteriør, grei stand. Litt merker/misfarging på stoler.

-Fangere er i OK stand, litt sig i frontfanger. Bør sparkles og lakkeres for å få dei strøkne.

 

Dette er i grove trekk det bilen består av.

Selges helst komplett.

Pris: Bud?

Om den skal gå i deler, så må eg ha kjøper til alt av deler før eg begynne å demontere.

Ligger en del bilder og info i min prosjekt-tråd.

 

Ta en telefon om du er interessert.

Frode Hauge

90093746.

Sogn og Fjordane.

Edited by FrodeH
XWIyo.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...