Asil Racing Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 http://www.909motorsport.no/products/justerbare-topp-lager-cosworth Lurer på og prøve disse på bilen min nå sammen med justerbare tca og casterstag . Noen som har efrainger med disse ? mvh tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Har du fullt justerbar framstilling, trenger du ikke justerbare dempertopper da alt justeres via stagene under. Skal du allikavel kjøpe toppene, har jeg et sett liggende jeg skal selge pga justerbar forestilling 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Har du fullt justerbar framstilling, trenger du ikke justerbare dempertopper da alt justeres via stagene under. Skal du allikavel kjøpe toppene, har jeg et sett liggende jeg skal selge pga justerbar forestilling Dette er en sannhet med modifikasjoner. Om man tenker på sporing mellom for og bak aksel så er det bedre å justere fjørbeinet på topp en i bunn. Slik flytter man ikke på dekkets posisjon på bakken mtp. sporing både ved justering av camber og caster. 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.nilsen Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Eller som mange ønsker i visse grener, få større sporvidde uten å kjøre camber fra helv...Eller øke akselavstanden så langt det går.Eller som meg, ikke fikk satt hjulet der det måtte bli (små hjulhus) med de vinklene jeg ville ha. '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Dette er en sannhet med modifikasjoner. Om man tenker på sporing mellom for og bak aksel så er det bedre å justere fjørbeinet på topp en i bunn. Slik flytter man ikke på dekkets posisjon på bakken mtp. sporing både ved justering av camber og caster. Man kan også ofre de stakkars drivakslene en tanke om man har 4x4.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now