Jump to content

Rullende vei. biltilsynet.


Sierra93rs

Recommended Posts

Hei, Har noen kamerater her i Østfold som påstår at biltilsynet i sarpsborg har rullendevei eller benk som kan teste hk. Noen som vet mer om dette, Er litt i tvil om dagen. Er ikke så lenge siden noen kamerater bare stod og snakket på en parkerings plass, Biltilsynet har da kommet og sperret alle veier ut. skrevet opp skilt nr, og fulgt alle ned på biltilsynet med en gang.

 

jeg sliter hvis dette skjer med meg. Så vurderer og kjøpe meg elektronisk turbotrykks reg, som jeg kan justere inne i bilen. Noen som har erfaring med bra produkter?

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at det ikke finnes, men tar de deg med for en måling, og rulla viser 4-500hk i en cosworth, så tar dem garantert skiltene dine og lager helvete, og da må du til med advokat osv for å få skiltene igjen. Skulle ikke forundre meg om det er DU som må bevise at bilen ikke er trimma også, og ikke dem som må bevise at den er det... Kjøp deg datasprut med to forskjellige map, et for "orginal" effekt og et for bane/moro ;)

Link to comment
Share on other sites

Her vil jeg slenge meg på , dette med trimming og bøter har jeg hørt noe om , men gjelder dette alle bilder eller kun 10 år eller nyere? Og var det ikke 1000 kr HK i bot ?

 

Det er avgiften du snakker om der, bot og miste skiltene for å ha gjort noe ulovlig, kan du få uansett alder

Link to comment
Share on other sites

ekstra hk avgift kan du ikkje få pga dei har ingen godkjent måte å dokumentere kor mye hk ekstra du har... men vis det er gjort noe endringer som ikkje er "tilsvarende" orginalt så er det grunn for avskilting... men bot får du vel egentlig ikkje uten att det det er noe ekstraordinert, men mister skilter og må vise bil med dokumenterte godkjente deler for å få skilta igjen...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...