Jump to content

Ford 18" Y-Felger


Bdt

Recommended Posts

Har et sett med strøkne 18" Y-felger med barum dekk som har gått ca 1000km. Har tenkt å legge de ut på finn.no, men hva er en ca seriøs pris man kan legge de ut for? Har sett alt fra 3-10 lapper..

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Barum dekk?

 

Ikke forvent deg fantasipriser. Fordi en forhandler selger felger til 3000 kr felgen + dekk så får man ikke det brukt. Forvent deg mellom 3000-5000 kr. Er dekkene som avgjør prisen.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Barum dekk?

 

Ikke forvent deg fantasipriser. Fordi en forhandler selger felger til 3000 kr felgen + dekk så får man ikke det brukt. Forvent deg mellom 3000-5000 kr. Er dekkene som avgjør prisen.

 

Barum bravarius 2 tror jeg dekka heter.

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde å selge samme type felger i høst (2012 18" Y-design), hadde da gått kun 3-4000km, Bridgestone Potenza-dekk. Begynte først på 10 lapper og gikk etterhvert ned til 8, men ingen som var interessert. Da tenkte jeg at det var bedre å beholde de og heller bytte felger den dagen jeg må ha nye dekk. Bare dekket koster 2500-3000 stk.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med å selge dekk/felg brukt er at hvis det er mye replika felger av den typen du skal selge på markedet så vil flesteparten heller kjøpe disse da de er mye billigere. Samme gjelder med dekk, de som ikke vet bedre tror at dekk er dekk og at du får like bra dekk for for 800kr stk. mot ett som koster 2.000kr stk.

 

Hvis felg er i 100% stand og gummien er som ny (koster f.eks ny 2.000,-) kan du nok ikke forvente mer enn 1.000,- pr. del, altså 8.000,- tilsammen.

Bil- og Industrimekaniker

 

Ford Connect 1,8 TDCI - 2008

Ford Mondeo 2,0 TDCI Stv. - 2005

Isuzu D-Max 3,0 TD - 2012

Link to comment
Share on other sites

Nei tror de skal være lettsolgte for rundt 5000,- husk å spesifisere at de er til ford passer på focus,mondeo, s-max, c-max, galaxy, connect etc :) og volvo.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...