Jump to content

Ford mondeo mk4 felger


freeride800

Recommended Posts

ET 52.5 er vel orginalt, boltsirkel er 5-108.

 

20" er vel smertegrensen, utifra det jeg har skjønt fra folk som har hatt det. 19" er nok perfekt :)

235/40-19 er vel det som er orginalt på 19".

 

Enkelt å skaffe tøffe felger i england for en rimelig penge :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

De jeg vet om er:

 

http://www.alloywheels.com/search.asp?strSize=19%22&strSort=Low&pos=1&Make=Ford&Model=Mondeo-Mk4-07-on

 

http://www.wheelbasealloys.com/ford_mondeo__SS11_Mondeo_984_7

 

Så har de priser med & uten dekk :)

 

Det jeg vet med disse firmaene er at de sender med TNT, så om du skulle bestilt så er det bare å si ifra til meg så skal jeg prøve å få leveringen så effektiv som mulig :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

De jeg vet om er:

 

http://www.alloywheels.com/search.asp?strSize=19%22&strSort=Low&pos=1&Make=Ford&Model=Mondeo-Mk4-07-on

 

http://www.wheelbasealloys.com/ford_mondeo__SS11_Mondeo_984_7

 

Så har de priser med & uten dekk :)

 

Det jeg vet med disse firmaene er at de sender med TNT, så om du skulle bestilt så er det bare å si ifra til meg så skal jeg prøve å få leveringen så effektiv som mulig :)

 

 

Org på min er 205.55.16 ET50 5x108

 

Har sett på de sidene du anbefalte, men ser ikke helt noen felger jeg kunne tenke meg faktisk.

Er ute etter Baracuda - Tsunamee Color code Basic white - Black spoke ( Eller lilla/rosa/blå eiker ) Dekk1.no har dem til 15000kr

 

Ikke for det disse var råe :) http://www.wheelbasealloys.com/19_Inch_Calibre_Friction_Black_Red_Alloy_Wheels__1929

Se hva du kan skaffe til pris ferdig levert i Norge med 235.35.19 eller ( og helst ) 225.40.19

Men se under her, dette er hva jeg EGENTLI vil ha av dekk, sprm er bare om jeg får plass.

Tenker også å sette 225.40.19 foran å 255.35.19 bak Noen ideer om slike str?

England er jo rette plassen å lete/spørre de har jo MASSE MK4 mod'et biler der

Edited by freeride800
Link to comment
Share on other sites

Får nok dessverre ikke gjort noe med prisene dessverre, TNT er bare en transportør og fortoller av varene :) men, send en mail til avsender, for de prisene som står der er inkludert mva i england, den skal man ikke betale på en exportvare. Ergo, de må trekke av den engelske momsen, så blir prisen lavere i innkjøp, så kommer jo da Norsk mva i tillegg :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Får nok dessverre ikke gjort noe med prisene dessverre, TNT er bare en transportør og fortoller av varene :) men, send en mail til avsender, for de prisene som står der er inkludert mva i england, den skal man ikke betale på en exportvare. Ergo, de må trekke av den engelske momsen, så blir prisen lavere i innkjøp, så kommer jo da Norsk mva i tillegg :)

 

Men du skrev at du skulle prøve å ordne levering... Eller misforsto jeg :-)??

forsto det slik at jeg kunne bestille gjennom deg

Edited by freeride800
Link to comment
Share on other sites

Men du skrev at du skulle prøve å ordne levering... Eller misforsto jeg :-)??

forsto det slik at jeg kunne bestille gjennom deg

Hehe kan ha blitt skrevet litt feil, men de aller fleste sendinger til privatpersoner blir stoppet for innkreving av importavgifter før vi leverer ut. Men ofte bruker vi unødvendig lang tid på å finne/få tak i e-post adresse osv til kundene for å få sendt faktura. Hvis du sier ifra så får jeg sendt fakturaen fortere også vil jeg gjøre det jeg kan for å få den ut for levering så raskt som mulig :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Hehe kan ha blitt skrevet litt feil, men de aller fleste sendinger til privatpersoner blir stoppet for innkreving av importavgifter før vi leverer ut. Men ofte bruker vi unødvendig lang tid på å finne/få tak i e-post adresse osv til kundene for å få sendt faktura. Hvis du sier ifra så får jeg sendt fakturaen fortere også vil jeg gjøre det jeg kan for å få den ut for levering så raskt som mulig :)

 

Så hva bør jeg gjøre iht en slik avtale med de i England??

Å hva kan du hjelpe meg med? Som jeg forsto det så kunne jeg betale over paypal. fikk pris på felg/dekk pakke på 1045£ ferdig levet.

Men moms kommer nok oppå det, kansje toll også. Å da blir ikke dette så billig alikevel.

Link to comment
Share on other sites

Moms kommer i tilleg, ikke toll på bildeler. Uansett, du tar kontakt med de og ber de om å fakturere deg for felgene uten den engelske mva'n, slik at de selger som eksportvare :) mener den er på rundt 20%

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Kan av erfaring si at 235/35-19 ET40 passer helt fint på Mondeo med org. senk vertfall (Titanium S) :)

20" går jo også helt fint, så sant man ikke tar helt av med store dekk :)

 

De anbefalte ikke disse dim til min Mondeo da den ikke er godkjent med så lav ET.

 

Da måtte jeg har godkjenning fra Ford Norge om at dette er en trygg ET å kjøre på som ikke vil gjøre bilen trafikkfarlig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...