Jump to content

Hvem kan frese braketter i alu?


KIB

Recommended Posts

Holder på å oppgradere bremsene på bilen.

 

Og skulle ha fått laget noen braketter i aluminium til de nye caliperne.

 

Har vært i kontakt med en som kunne gjøre dette for meg på en CNC fres. Han kunne til og med sende med papirer som dokumenterte styrken i brakettene. Jeg sendte han noen skisser og han lagte en tegning ut fra de.. Men nå har jeg ikke klart å få tak i han på en måneds tid, vet ikke om han har tatt kvelden, havnet på sykehus eller hva som har skjedd?? Men det har gått fra daglig kontakt til stille i en måned..

 

Nå er våren her og jeg vil gjerne ha bilen ut på veien..

 

Er det noen her på forumet som har tilgang til fres på kveldstid? Er det noen som kan anbefale et firma som gidder å bry seg med å lage et par braketter?

 

Alle forslag mottas med takk!!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva jeg skal svare på det innlegget... Stod det skrevet noe sted at jeg ikke ville betale for dette?? :angry:

 

Regner med at den/de som eventuelt kan lage disse for meg kan komme med en prisantydning når de ser hva jeg ønsker å få laget.

 

Jeg pleier ikke betale med knappenåler og glansbilder, men kaster heller ikke gullbarrer etter folk... :P

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva jeg skal svare på det innlegget... Stod det skrevet noe sted at jeg ikke ville betale for dette?? :angry:

 

Regner med at den/de som eventuelt kan lage disse for meg kan komme med en prisantydning når de ser hva jeg ønsker å få laget.

 

Jeg pleier ikke betale med knappenåler og glansbilder, men kaster heller ikke gullbarrer etter folk... :P

 

Jeg tenkte bare mitt for det er jo alltids en grunn til at en motpart forsvinner, kanskje han ikke likte de glansbildene du hadde å tilby og dermed gav ****?

 

Han jeg vet om er egentlig en VAG-Kar, og VAG-guttene er jo kjente for å være pertentlige. De står jo gnukker på bilene sine og bytte baklykter omtrent hver uke.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...