bart Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41735517 ser litt sånn småshabby ut da men, mulig den kan fikses til, spørs på prisen man kan få den til da
bart Posted May 24, 2013 Author Posted May 24, 2013 Prisen står der med stor skrift prisen som står der er bare det eiger drømmer om å få det... Et utgangspunkt for forhandling... Er mye å ta tak i på den ser det ut til men er ikkje umulig... Det det spørs på er om den er verdt turen for å kikke det....
Tore_TJ Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 prisen som står der er bare det eiger drømmer om å få det... Et utgangspunkt for forhandling... Er mye å ta tak i på den ser det ut til men er ikkje umulig... Det det spørs på er om den er verdt turen for å kikke det.... Type bil er du egentlig ute etter? Mulig min kommer for salg om ikke så lenge..
bart Posted May 24, 2013 Author Posted May 24, 2013 rød eller sort t35 med luke, stoffinteriør uten airb og ac... så orginal som mulig, felger og godkjennbar senk er ok, maks stg 3. ish .... eksos med cat er + ting som trekker ned er store turboer store motorjobber girkasser etc,bur og datasprut og slikt mm
Tore_TJ Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 rød eller sort t35 med luke, stoffinteriør uten airb og ac... så orginal som mulig, felger og godkjennbar senk er ok, maks stg 3. ish .... eksos med cat er + ting som trekker ned er store turboer store motorjobber girkasser etc,bur og datasprut og slikt mm Hehe.. glem min da..
bart Posted May 24, 2013 Author Posted May 24, 2013 Hehe.. glem min da.. ofte det som er problemet det ser det ut til...
Sapphy Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 står en på mobile.de som er godkjent med 320hk. kjekt med trim, men ikkje kjekt å få et helvete ved eu-kontroll og kontroller langs vei.
KNAa Racing Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Har du vært tidligere ut,så har du fått samme bil mye billigere..Denne er tydligvis kjøpt,å lagt rett ut for salg igjen.
Recommended Posts