A.Solli Posted May 27, 2013 Posted May 27, 2013 Var morro uttpå når det ikke var så mye biler der. Blei en liten tverr på slutten der ene dekket gikk med..
LM-Cossy Posted May 27, 2013 Posted May 27, 2013 Bra film! Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Ron Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Så deg kjøre, frisk kjøring å bilen din fungert som ei kule! Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Per Olav Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Oppsett på hele bilen? Fortsatt std innmat i motor og 1,3bar ladetrykk? Frisk kjøring! Morro og se! 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
GranadaMK1 Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Nice.Frisk kjøring. Så bilen din i helgen så veldig bra ut Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod
A.Solli Posted May 28, 2013 Author Posted May 28, 2013 Fortsatt std innmat ja. Kunn dreid ned 2mm av stempla. Kjørte på 1-1.1 bar nå.MS sprut og litt småttri rundt om bare:)Motoren er på 3'a året uten problemer nå. Fikk kjørt 20mil ca på våler nå i hælja. Var bare kamra mann jeg, eier og sjåfør av bilen er ikke her inne:)
Per Olav Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Vet du ikke eier den. Hvet du hva slags type clutch og girkasse? Type bakdiff? Og fjær/demperoppsett. Legg ut noen bilder a? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
A.Solli Posted May 28, 2013 Author Posted May 28, 2013 Vet du ikke eier den. Hvet du hva slags type clutch og girkasse? Type bakdiff? Og fjær/demperoppsett. Legg ut noen bilder a? 6 puch sinter clutsh, mt75 kasse, orginal sveisa diff 3.62 utveksling, senkefjærer med gule koni og justerbar stivhet.
Per Olav Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Orginal trykkplate eller? Trur jeg må prøve noe sånnt etterhvert.Sorry maset asså, men vet du hva som er gjort rundt motor mtp kjøling, eksos/innsug og hvilke type turbo? Skulle som tidligere nevnt i PM gjerne hatt en kopi av det mappet hans 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>
A.Solli Posted May 28, 2013 Author Posted May 28, 2013 Orginal trykkplate eller? Trur jeg må prøve noe sånnt etterhvert.Sorry maset asså, men vet du hva som er gjort rundt motor mtp kjøling, eksos/innsug og hvilke type turbo? Skulle som tidligere nevnt i PM gjerne hatt en kopi av det mappet hans Clutch og trykkplate er noe som blei kjøpt på oslo clutch og brems og kosta 6000,-Han huska ikke åssen merke det var men trykkplata er mye stivere en orginalt.Sitter cosworth radiator og vifter på den, kina grenrør, orginalt insug, cosworth btr, turbo er no volvo greier. Bra spool up på den.
Turboterje Posted May 28, 2013 Posted May 28, 2013 Hvilken dag var det dere kjørte ? SÅ ut som lite folk og biler.
A.Solli Posted May 28, 2013 Author Posted May 28, 2013 Hvilken dag var det dere kjørte ? SÅ ut som lite folk og biler. vi kjørte fredag og lørdag. Akkurat under den filmen var det lite biler uttpå, og det var på lørdag.. Var mye "kø kjøring" ellers..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now