A.Solli Posted May 29, 2013 Posted May 29, 2013 (edited) Ford Capri MK3 2.0 selges 1980 mod. som er registrert 5/12-79 i sverige. Bilen er kun momset inn til Norge. Har vært vist hos biltilsynet med mangler(se bilde)Greit oppusnings objekt til den som har tid og lyst.Bilen har stått siden 1989, men har kun gått 85000km. Bilen er orginalt blå metalic.4 trinns manuel kasse.Alt av demonterte deler følger med.Starter og går som ei klokke.Styreinnretninger og setestyrke er dokumentert hos biltilsynet. Deler som følger med:Nye foringer til hele understellRS frontSenke fjærer/klosserHatthyllePakkninger til dører, ruter osvOrginale stripe som går langs siden på bilenEndeledd begge sider foranTermostatVarmeapparatregisterBlinklys i fanger foranAlle delene er nye. Noe rust i innerskjermer foran, bånn av a-stolper og litt i gulv. Rep deler følger med.Ellers så må foringer byttes, bremser må gås over, støtdempre/fjærer, lys. Liten eksoslekasje i skjøt midt under bilen. nesten hele eksos anlegget er nytt. Akershus - HølandTlf: 947 88 421Pris: 15000,- eller bud. Kommer ann på hva som skal følge med av deler. Edited May 30, 2013 by A.Solli
Slåstad RS Posted June 1, 2013 Posted June 1, 2013 Har du dokumenter på setestyrke og styreinnrettning? Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
A.Solli Posted June 1, 2013 Author Posted June 1, 2013 Har du dokumenter på setestyrke og styreinnrettning? Nei, de er sendt til BT
Caprimaniac Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Spør fordi jeg er nysgjerrig:Hva er årsaken til at styring/ seter må dokumenteres? Er ikke styring og seter orginale/ som fra fabrikk? Ble Caprien i Sverige levert med andre komponenter, for å tilfredsstille lokale regler? Forøvrig kan jeg spørre deg om det er OK at jeg legger ut annonsen din i Capri- bladet som skal ut nå snart..... Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
A.Solli Posted June 3, 2013 Author Posted June 3, 2013 Spør fordi jeg er nysgjerrig:Hva er årsaken til at styring/ seter må dokumenteres? Er ikke styring og seter orginale/ som fra fabrikk? Ble Caprien i Sverige levert med andre komponenter, for å tilfredsstille lokale regler? Forøvrig kan jeg spørre deg om det er OK at jeg legger ut annonsen din i Capri- bladet som skal ut nå snart..... Akkurat hvorfor dette må dokumenteres er jeg ikke sikker på. Kanskje det er noen andre her inne som har et gått svar på det? Alt er jo orginalt på bilen.Du kan gjerne legge den ut i bladet også
Caprimaniac Posted June 3, 2013 Posted June 3, 2013 Takk. Da bruker jeg teksten din her og legger inn info om bilen. MVH RS Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Recommended Posts