Jump to content

Recommended Posts

Posted

9. juni 2013: VestFord Søndag 9. juni er det igjen tid for det årlige Ford treffet. I år vil treffet bli avholdt på gamle Borre stasjon (ved viking museet) Oppmøte vil i år være fra parkeringsplassen, ved Statoil stasjonen på Sem. Vi kjører samlet derfra 12:00 i retning mot Borre. Så greit å møte opp litt før det. Som vanlig blir det premiering. Alt av Fords produkter er som vanlig velkommen. Horten & Omegn Veteranvognklubb vil stå for kiosksalg.

For spørsmål, ring: Kenneth Lassegård, tlf. 901 86 128

Posted

Hadde store planer om å komme med caprien, men på grunn av det jææææævla Ashley eksosen, og pga mangel på tid så rekker jeg det ikke......:(

Posted

Hadde store planer om å komme med caprien, men på grunn av det jææææævla Ashley eksosen, og pga mangel på tid så rekker jeg det ikke......:(

Ta den bort med hengeren da vel, så vi får seg på herligheten!

Posted (edited)

statoilen er det dem ved e18?er ikke noe kjent i horten annet en ferja hehe kan noen foklare meg vist jeg er på vilspor

Fra Risør - første avkjøring til Tønsberg 200meter og så til høyre - fremme .

Fest plassen - fortsett e18 til du ser avkjøring til Fergen - kjør ny veien til du kommer til en rundkjøring der det står til Borre kirke til høyere så 100 meter og du er fremme -høyre side

Edited by bige