Jump to content

Forsterkete motorfester


R.S

Recommended Posts

Sierra Cosworth 4x4 forsterkete motorfester (Collins) selges, eller byttes med glede i originale gode motorfester.

En bolt kuttet noen cm så anbefales bytte før montering . Stått på bil ca 500km :)

 

Selges bud eller bytte

 

Mvh

Rune

Bergen

Tlf 41505242

 

IMG_03051_zps28e20c29.jpg

 

IMG_03041_zps3fb4002d.jpg

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor selger du dem da? Er du ikke fornøyd? :P

 

Nå har jeg prøvd de ,og ikke noe jeg vil bruke videre, synest det totalt med alt det andre under bil ble litt for mye vibrasjoner. Skal nå bygge om litt av hvert i understellet/drivlinje pga er nå meget lei ulyder å vibrasjoner.. Har en kranglete rygg så for prøve å tilpasse litt etter det :)

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg prøvd de ,og ikke noe jeg vil bruke videre, synest det totalt med alt det andre under bil ble litt for mye vibrasjoner.

Du er lei du og ja...

Jeg har også forsterkede motorfester (wibratech)i min sierra 4x4, og skal bare jeg finner litt ork bytte tilbake til de orginale. Det blir rett og slett litt for mye i en bil som brukes i det daglige. Hadde jeg vært 18-19 år hadde det sikkert vært kult, men det er mange år siden jeg var i den alderen desverre.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Du er lei du og ja...

Jeg har også forsterkede motorfester (wibratech)i min sierra 4x4, og skal bare jeg finner litt ork bytte tilbake til de orginale. Det blir rett og slett litt for mye i en bil som brukes i det daglige. Hadde jeg vært 18-19 år hadde det sikkert vært kult, men det er mange år siden jeg var i den alderen desverre.

 

Ja alderen flyger avgårde dessverre å rett inn i reperasjonsalderen som jeg føler jeg har kommet :mellow: oss `eldre` blir vel også litt mer følsom med alderen tenker jeg eller .......

 

Hvilke girkassefester kjører dere med? Jeg har standard girkassefeste og synes ikke det er så fælt. Nå brukes ikke min daglig da.. ;)

 

Jeg har enn så lenge forsterket der også, og jeg tenkte å begynne å bruke min litt mer enn i dag.... men vi for snakkes om dine fester vi når du er hjemme igjen å har fast land under beina, vis nå ikke det er en som absolutt vil bytte vekk noen gode standard fester i disse forsterkete ;)

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

Jeg har collins motorfester og org gir feste, plager ikke meg noe særlig og jeg er veldig gammel

 

;) men mitt største problem er ryggen min å den er ikke glad i all denne vibrasjonen så derav må jeg skifte litt deler, men Collins festene skal ikke skylden alene det finnes mer under bilen som er en medvirkende årsak til vibrasjoner som også skal byttes ut til mer komfor vennlige deler som kan være med på å gjøre ryggen litt mindre plagsom når jeg kjører Ford`en :)

Edited by R.S
Link to comment
Share on other sites

;) men mitt største problem er ryggen min å den er ikke glad i all denne vibrasjonen så derav må jeg skifte litt deler, men Collins festene skal ikke skylden alene det finnes mer under bilen som er en medvirkende årsak til vibrasjoner som også skal byttes ut til mer komfor vennlige deler som kan være med på å gjøre ryggen litt mindre plagsom når jeg kjører Ford`en :)

 

Er med på den. Dekk profil har også mye å si på disse veiene her

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...