Jump to content

Simmer ringer på v6 mt75 kasse


Fredrik92

Recommended Posts

Hei.

 

Noen som vet hvor jeg får kjøpt ny simmer ring som står ved utgående aksling og simmer ring som er ved mekanisk speedoometer inngang på kassen?

 

UMULIG å få ut helt.....

 

Trenger også tips til hvordan jeg skal få av den delen som står på utgående aksling som hardykoblingen er skrudd i... gikk fint av på dohc mt75 kassen med ters, men nå har jeg prøvd samme ters i spenn mens jeg har varmet rundt utgående aksling og brukt luft meisel.... ingen FU**INGS bevegelse i DRITE! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :angry2: :angry2: :angry2: :angry2:

Edited by Fredrik92
Link to comment
Share on other sites

 

Trenger også tips til hvordan jeg skal få av den delen som står på utgående aksling som hardykoblingen er skrudd i... gikk fint av på dohc mt75 kassen med ters, men nå har jeg prøvd samme ters i spenn mens jeg har varmet rundt utgående aksling og brukt luft meisel....

 

Er "ters" vestlandsk for avdrager? :P En sånn med tre kloarmer som man skrur på? Flensen sitter godt

i splinesen på akselen, men det bør gå greit å tvinge den av med en avdrager av typen som nevnt.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Er "ters" vestlandsk for avdrager? :P En sånn med tre kloarmer som man skrur på? Flensen sitter godt

i splinesen på akselen, men det bør gå greit å tvinge den av med en avdrager av typen som nevnt.

 

Yupp ters/avdrager :P hadde bare 2 armer, men skal prøve med 3 armer imorgen, fant noen kraftige saker på jobben! ;) Wish me good luck ;)

 

Har du tips til hvor jeg kan kjøpe nye simmering til mekanisk inngang til speedoo, eller hvordan jeg kan få dem av uten å bruke luftmeisel? :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...