Jump to content

Lager til mellom aksling , sierra cossi 4x4


cossi1

Recommended Posts

Hei Forum

 

Noen som har skiftet det lageret som er på mellom akslingen, hvilken Type lager, Hvem selger det ?

Og hvordan retter en opp akslingen ? tenker på de shimsene som lagerhuset er skrudd fast i karosseriet med, en på hver side av lagerhuset.

Er det en lur måte og få det mest mulig rette fra girkassen og bak til lageret, hvordan måler jeg det, retter det opp ?

 

Takker for svar

 

mvh

cossi1

Sierra cosworth 4x4 92

Link to comment
Share on other sites

 

 


Hei Forum

Noen som har skiftet det lageret som er på mellom akslingen, hvilken Type lager, Hvem selger det ?
Og hvordan retter en opp akslingen ? tenker på de shimsene som lagerhuset er skrudd fast i karosseriet med, en på hver side av lagerhuset.
Er det en lur måte og få det mest mulig rette fra girkassen og bak til lageret, hvordan måler jeg det, retter det opp ?

Takker for svar

mvh
cossi1


Bestilte mitt fra burton, lager og opphengsforing passet på min 4x4 Sierra cosworth Edited by Sierra93rs
Link to comment
Share on other sites

Burton lister et lager og en opphengsgummi som skal passe alle bakhjulstrekk Ford 1965- 1995.

 

Spørsmål: Passer de også Cosworth og 4x4 Sierra?

 

En annen av mine leverandører lister nemlig de samme delene kun for "standard" Sierra. Forsøker å få informasjonen i nettbutikken riktigst mulig.....

 

MVH RSE

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Burton lister et lager og en opphengsgummi som skal passe alle bakhjulstrekk Ford 1965- 1995.

 

Spørsmål: Passer de også Cosworth og 4x4 Sierra?

 

En annen av mine leverandører lister nemlig de samme delene kun for "standard" Sierra. Forsøker å få informasjonen i nettbutikken riktigst mulig.....

 

MVH RSE

 

Lager og gummi fra Burton passer hvertfall på mellomakselen til 2wd Cosworth.

Edited by Christer_Martinsen

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd
Ford Sierra Cosworth 1990 4x4

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...