Smistad Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Da jeg kom hjem etter en strålende helg i Sarpsborg, så ville ikke bilen kjøre av hengeren.den starter fint men ved første trykk på gassen dør den ut! Etter 2-3 trykk så smeller det voldsomt!Alle sensorer er nye ink mapsensor og tps! Prøvde nye plugger (ngk bcr8es) ingen forandring. Har prøvd ny coil, og ledning fra coil til fordeler. Men når jeg drar ut hallsensoren er det ingen forskjell. Noen forslag? Busskort.
grcossie Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Vann i kontakt til map, kan lage slike problem
Smistad Posted August 13, 2013 Author Posted August 13, 2013 Hmm. Hårføner å tørke med? Kan dette og ha noe med tenningsmodulen å gjøre? Busskort.
grcossie Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Ta av kontakten å bruk trykkluft evt hårføner. Har du map sensor på org plassering? sett den over innsugs nivå
Smistad Posted August 14, 2013 Author Posted August 14, 2013 Nei, den er flyttet opp. Skal se om jeg for blåst litt på stikkene i dag Busskort.
Bjørn_H Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 Prøv å ta av kontakten på tps og se om det hjelper 88 Sierra Cosworth 2wd
Smistad Posted August 14, 2013 Author Posted August 14, 2013 Om det hjelper, hva er da problemet? Busskort.
Bjørn_H Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 TPS.. Ser du skriver at den er ny, men man vet aldri 88 Sierra Cosworth 2wd
Smistad Posted August 14, 2013 Author Posted August 14, 2013 TPS.. Ser du skriver at den er ny, men man vet aldri ny brukt vell å merke så kan være den, ellers alt nytt Busskort.
grcossie Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 Få deg en engine monitor, så er det mye enklere å feilsøke på slike problem
Smistad Posted August 14, 2013 Author Posted August 14, 2013 Bilen starter og går tørket reint mapsensor og dro stikket til tps inn og ut. Pluss at den stod tørt over natten. Vet vel egentlig ikke hva problemet var men! Busskort.
grcossie Posted August 14, 2013 Posted August 14, 2013 Var det noe fuktighet der? Jeg har vært borti problem med fuktighet i kontakten, som gjorde at map sensor viste 2bar ladetrykk med bare tenning på, ble mildt sagt litt sur den motoren
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now