Jump to content

Universalledd på rattaksel til Sierra ønskes kjøpt


Wolf

Recommended Posts

Det finnes flere typer av disse, har 4 forskjellige på dele filmen her nå og det er bare på Sierra fra 87-93

Jeg spurte Ford, og de sa at de var like.

Noen ganger utgår visse finis-nummer og blir erstattet av et annet. Kanskje har Ford i senere tid homogenisert/samlet flere typer til ett nummer?

Hvis dere vet om noen som selger slike (nye eller brukte), så er jeg takknemlig for tips!

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurte Ford, og de sa at de var like.

Noen ganger utgår visse finis-nummer og blir erstattet av et annet. Kanskje har Ford i senere tid homogenisert/samlet flere typer til ett nummer?

Hvis dere vet om noen som selger slike (nye eller brukte), så er jeg takknemlig for tips!

 

Stemmer at det er overganngs nummer, men i dette tilfelle, er det mins 3 forskjellige uansett, da jeg selv ser på ecat her på jobben. Finnes en med gummi foring på, som nevnt over her bla. Er eget felt som viser nummer overgang på ecaten. Til Cosworth 4x4 koster denne over 4000,-

Link to comment
Share on other sites

hei, jeg har flere, så send meg en meld hvis du er intr.. 95966165 mvh johannes..

 

Takk for at du sjekker om du har, sirevildead. Håper at du finner noen!

 

Dere andre: Kom gjerne med tilbud eller råd om noen som kan ha liggendebrukte eller nye...

Link to comment
Share on other sites

Takk for at du sjekker om du har, sirevildead. Håper at du finner noen!

 

Dere andre: Kom gjerne med tilbud eller råd om noen som kan ha liggendebrukte eller nye...

Jeg har hvertfall ett liggende.

 

God stand.

 

Kom med bud

99575361

Gamle ford'er dør aldri-

de går bare fortere...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...