Jump to content

Recommended Posts

Guest Hybrid
Posted

noen som kan gi noen svar på hvorfor trykket synker litt etter å ha nådd topp??

At det faller litt liksom?? det detter fra 1,1 og ned til 0,7??

dette er en t3, så det skal ikke være fordi det er for liten turbo!!

kan turbo oppføre seg sånn hvis den begynner å bli sliten foreksempel???

mvh

Guest Hybrid
Posted

actuatoren mener du???

men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator??

 

men den kan jo så klart være litt morken i gummien....

Posted
actuatoren mener du???

men på en t3 så er det da orginalt med 31 actuator??

 

men den kan jo så klart være litt morken i gummien....

 

kall d hva du vill :P riktig begge deler :P

trukke d er 31 på den orginale rs turboen.. d er jeg forsovit ikke sikker på, men uansett så er nokk den orginale godt brukt.. så regner med d er der feilen ligger.

Guest Hybrid
Posted

¨takk takk.... får se på den actuatoren en dag??

Posted

er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt...

Guest Hybrid
Posted
er ikke -31 actuator originalt på rs turboen(T3).... det er vel ganske normalt at trykket peaker litt så synker.. hva det kommer av er jeg ikke sikker på... regner med det er mange her som vet dette... men hvis du skal lade 1,1 må du ha -31 ettersom jeg har skjønt...

 

Er det orginalt med t3 på rst?? det er jo orginalt på cosworth, eller sykler jeg i fylla nå??? hehe

Posted

Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt...

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Guest Hybrid
Posted
Ja, RST har en "liten" T3 i stedet for T25 som den egentlig burde hatt...

 

Men rst t3 turbo er den identisk med den t3 som sitter på cosworth??

 

og forresten... noen som vet hva det menes med steg 3 turbo til rst??? Hva slags turbo er det osv.....

Guest Hybrid
Posted
ikke identisk med cosworth sin nei..

 

En stag 3 turbo til rs turbo pleier som regel og være en hybrid turbo med 360 lager osv..

 

ok.... Har anskaffet meg en stage 3 til rst serru!!! hvor mange hest er denne god for, og hvor mye kan man eventuelt lade med den? :rolleyes: B) :D

Posted (edited)

har fått opplyst fra et par engelske tuningfirma at den kan levere til 220 hk ca... kan vel gi luft til litt mer, men ikke mye..

Edited by Robox
Guest Hybrid
Posted
har fått opplyst fra et par engelske tuningfirma at den kan levere til 220 hk ca... kan vel gi luft til litt mer, men ikke mye..

 

Det var vel noe sånnt jeg regnet med, man må altid trekke fra ca 50 hest når selger skal selge!! hehehe :P

Guest 2 Low 4 You
Posted

noen som kan forklare meg hva wastgaten er\gjør?

Guest 2 Low 4 You
Posted

åpner wastgaten wastgaten?? er det den det blir lyd av? høres nesten ut som dump

Posted

Actuatoren åpner wastegaten ja.. ja det er den det blir lyd av :P da den slipper ut overtrykket i eksosen inn i luftfilteret igjen.. da blir det sånn plystre lyd ;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...