Jump to content

Facebook forsidebilde


Stian MH

Recommended Posts

Hei.

 

Vi drar i gang en liten konkurranse.

 

Forsidebildet vårt på facebook er nå klart til å skiftes ut, er det noen her inne som klarer å lage et nytt forsidebilde, med bilde av en Ford og logoen vår?

 

Den som lager det beste forslaget, blir premiert med 1 års gratis medlemskap :)

 

Forslagene kan enten legges ut i tråden her, eller sendes på PM. Alle har muligheten til å bidra!

 

Skal vi si en frist frem til 01/12-2013.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Her har vi fått inn noen knallgode forslag fra Mondeo Power. Han eier altså rettighetene til bildene, og disse kan ikke brukes uten samtykke fra han.

 

Ber eiere av bilene ta kontakt med meg dersom dere ikke er interessert i å ha bilen på Ford Club Norway sin facebook profil.

 

Noen forslag:

Forslag nr 1
IMG_8849-3-222_zps4eb7e7c0.png

Forslag nr 2
IMG_9010-2-22_zpsfbd55054.png

Forslag nr 3
IMG_8959_11_zps1fdc4eed.png
Forslag nr 4
IMG_8988_2_zpsecc52569.png
Forslag nr 5
IMG_8946_1_zpsb430661a.png

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Her har vi fått inn noen knallgode forslag fra Mondeo Power. Han eier altså rettighetene til bildene, og disse kan ikke brukes uten samtykke fra han.

 

Ber eiere av bilene ta kontakt med meg dersom dere ikke er interessert i å ha bilen på Ford Club Norway sin facebook profil.

 

Noen forslag:

Forslag nr 1

IMG_8849-3-222_zps4eb7e7c0.png

Forslag nr 2

IMG_9010-2-22_zpsfbd55054.png

Forslag nr 3

IMG_8959_11_zps1fdc4eed.png

Forslag nr 4

IMG_8988_2_zpsecc52569.png

Forslag nr 5

IMG_8946_1_zpsb430661a.png

syntes alle var fine jeg vis mondeo power blir vinneren så kan kansje bildene rullere litt?

 

kom med flere forslag folkens

Link to comment
Share on other sites

Fine bilder og logoer :)

 

Men tenker gjerne dersom det er bilde av en Cosworth, vil folk forbinde klubben med Cosworth, og gjerne ikke andre merker innen Ford.

 

Det ideelle hadde kanskje vært dersom noen hadde bilder av flere forskjellige Ford'er på samme bilde :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Tenkte på det med Cosworth selv, men det er mye Cosworth, hehe.

Har titta litt på facebook, og ser nå at "profilbildet" vil være foran logo'n på noen av bildene :P

Passer bedre med noe i denne stilen:
epic-ford_zps3b382d75.jpg

Edited by Dufman
Link to comment
Share on other sites

Tenkte på det med Cosworth selv, men det er mye Cosworth, hehe.

 

Har titta litt på facebook, og ser nå at "profilbildet" vil være foran logo'n på noen av bildene :P

 

Passer bedre med noe i denne stilen:

epic-ford_zps3b382d75.jpg

 

Begynner å hjelpe på ;)

 

Men skal vanlige folk med vanlige blier bli medlem her, vet jeg ikke om banekjøringsbilder er det helt store.. Bare en tanke :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Det øverste bilde der var bra :)

 

Joda, banekjøring er bra, men kommer den en med Galaxy eller Orion eller en anne "vanlig" Ford modell, og ser bilde av en Cosworth i full blårøyk, tenker vel han sitt.. hehe..

 

Ikke alle er ute etter å herje, så jeg tror det øverste av disse to bildene hadde vært konge å bruke :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Gode forslag her ja :D

 

Enig i det Kalle sier, men allikevel så er det til syvende og sist "alle" som kan være med å avgjøre :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Ja, fint hvis Dufman kan fjerne det på bildene ? :)

Også iht til eierne av bilene.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Kan godt fjerne regnr, men om folk er så bekymra så får de plukke av skilta når de kjører på bane.

Tusen takk :D

 

Ja, men de om det :) hehe. Bildene er knall, men får du redigert bort reg.nr så slipper vi evnt problemer med eierne i ettertid, ettersom dette skal ut på fjesboka så er vel det greit :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Kan godt fjerne regnr, men om folk er så bekymra så får de plukke av skilta når de kjører på bane.

 

problemer er jo at mange baner krever at bilen enten har skilter eller lisens.. så biler uten lisens må ha skiltene på.. et evig dillema med andre ord.. 

 

ang tema på bilde synes jeg dere burde fremme banekjøringe mye mere.. det er da banekjøringen som altid drar mest folk?.. å synes vi skal være stolte av at det stort sett BARE er ford gutta som drar ut på banen i strøkene biler som det nesten er umulig å få tak i deler til lengre.. jeg synes også vi burde ta et skritt tilbake til tiden hvor klubben het ford motorsport club norway..   det finnes **** ikke noe mere kjedelig enn å se meget potente motorere stå stille på utstilling slik det er på vei til å bli nå.. 

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Alle biler må jo vises for teknisk, og da kan de jo ha skiltene på frem til det er over.
Ford Motorsport Club klinger bedre i øra, og jeg ble medlem selv om jeg aldri har kjørt på bane. Men skjønner jo tanken bak navnbyttet.
Men det er jo folket som skal stemme over bilde, så da får vi se hva majoriteten sier ;)

Link to comment
Share on other sites

Alle biler må jo vises for teknisk, og da kan de jo ha skiltene på frem til det er over.

Ford Motorsport Club klinger bedre i øra, og jeg ble medlem selv om jeg aldri har kjørt på bane. Men skjønner jo tanken bak navnbyttet.

Men det er jo folket som skal stemme over bilde, så da får vi se hva majoriteten sier ;)

 

jeg husker ivertfall å ha blitt fortalt ved de treffene jeg har vert på at skiltene må sitte på bilen.. har vert store diskusjoner om dette før når det ble ført bilrelaterte diskusjoner her inne (så begynner nok å bli en stund siden).. svaret ble som regel at det er veitraffiklover som gjelder på banene også ergo skilter må sitte på.. :closedeyes: 

Link to comment
Share on other sites

Alle biler må jo vises for teknisk, og da kan de jo ha skiltene på frem til det er over.

Ford Motorsport Club klinger bedre i øra, og jeg ble medlem selv om jeg aldri har kjørt på bane. Men skjønner jo tanken bak navnbyttet.

Men det er jo folket som skal stemme over bilde, så da får vi se hva majoriteten sier ;)

 

På f.eks Fordtreffet med Jon, SKAL du ha skiltene på. Dette er for at banemannskapet skal kjenne igjen bilen dersom noe skjer. Nytter ikke si "en svart cosworth" når det er ti stykker der samtidig ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...