Jump to content

Dieselvarmer


BERGAN

Recommended Posts

Uansett ikke mitt problem lenger da eg byttet inn voloven og fikk min Kuga i dag, du heiane for en bil skjønner egentlig ikke at eg ikke har kjøpt den før.

 

Brenneren var 100% rengjort og overhalt med glødestift, flammevakt og heat sensor, sjekket at vannpumpen gikk, den fikk diesel. Så her var det nok styreenheten.

 

Bare det og spørre delelager på frydenbø var svaret at di kunne ta den inn og se, men kunne garantere at det ville koste minimum 5 lapper å få den til igjen vist brenner var ødelagt så kostet den det 5 lapper og var det styreenhet så kostet den også 5 lapper. men uansett måtte eg betale di for feilsøking på noe eg viste var opplagt.

 

Og eg fikk et tips om at det ikke var så uvanlig at styreenheten på volvo kunne bryte sammen som oftest av lekasje med fukt og dårlig kontakt slik at det til slutt bler kortsluttning osv., en uoriginal styreenhet koster 2600,- kr ca pluss programmering fordi det da blir annet serie nr. der er volvo veldig sær når det gjelder å bytte deler alt må stemme med original serie nr ellers må det programmeres.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...