Jump to content

Stereo i min ford mondeo mk3? 2004 2.0 tdci ghia


fordrookie

Recommended Posts

Hei. Har nettopp kjøpt meg Ford. Har diverse planer for hva jeg skal gjøre med den. Først og fremst må jeg få montert en subwoofer, jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det på den spilleren som står der, og om det i det hele tatt er mulig. Her er et bilde av spilleren: https://www.google.no/search?q=ford+radio&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=37mnUsXvKNGUhQe-hICgDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1241&bih=606#q=sony+cdx+6000+ford&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=WIo-znXhFa8HCM%3A%3BB2QTJ2-hzdm3OM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.caraudio-service.ru%252FFord_CD132-MP3-CDS_3S7T-18C939-AD_Sony_CDX-FS132.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fangliki.info%252Fthreads%252Frozkodowanie-radia-ford-6000.2085%252Fpage-2%3B800%3B400 (får ikke lastet opp)  Blir å sote rutene ekstra, og montere noe lys stash. senkesett og nye sommerfelger kommer til sommeren. Først og fremst så trenger jeg tips til hvordan jeg skal få hentet signal og remote til monoblokken??? på forhånd takk. Lurer åsså på om det er register kjede eller reim?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har byttet spiller nå, ble en pioneer, fungerer fint, rattkontroll og alt fungerer som det skal. har også montert 55w xenon i fjernlys.  Lurer veldig på hvor jeg kan stikke + kabelen igjennom brannveggen??? dette er blitt en helvettes hodepine..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Jeg måtte borre hull igjen torpedoveggen. Fant ikke hull til 50mm2 strøm kabel.

 

Var det god plass til denne i dørlisten for å få den bakover?

Har en tilsvarende kabel men vurderer å gå for en mindre.

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Ville heller lagt meir arbeid i og legge kabelen skikkelig og ikkje berre i dørlista, sånn at alt blir løst. Legg den ein plass dar da e god plass. Angående cd spiller så må man ikkje bytte den ut vist man er fornøyd med lyden men savner bass. Man får kjøpt på alle lydsjapper ein converter som tar signal ifrå ein høytaler som lager om signal til forsterkeren.

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Går jo an det og :P Det eg meiner er skikkelig er og plukke ut setene og legge den på best mulig måte under teppet slik at dei plastikk deksla ved dørene er skikkelig intil og sterkest.

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Går jo an det og :P Det eg meiner er skikkelig er og plukke ut setene og legge den på best mulig måte under teppet slik at dei plastikk deksla ved dørene er skikkelig intil og sterkest.

 

Aha! Mye jobb for litt bass :P

 

Forøvrig til trådstarter - Byttet ut min orginale Sony spiller (lik den du har) til en Pioneer 1din jeg hadde fra før, og lyden ble vesentlig bedre i de orginale høytalerne. Så det kan annbefales.

Edited by Complexity

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Alltid dratt kabler under plast ved dør terskler, ser ingen grunn til å gjøre noe annet..

Gjorde dette på min Scorpio uten problem, og på min sierra med litt plunder (trangt). Men har du gjort dette på en Mk3 mondeo?

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...