87RS Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Gutta bremsa hos Ringstad idag Noen som vil gjette? Oppskriften er : ohc med cosw stempler/råder Porta topp flytta/Chevy ventiler spesial kam Electromotive tec2 fra pil og bue (1998) Samme turbo grenrør som tidl El turbo timer dette ble stabilt og fint Før var det vel 398 hk på ca 2kg Nytt nå er større dyser + cosw stempler/råder og den nye toppen Mvh 1
Slåstad RS Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Samme trykk? 455hk. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Cosworth Racing1 Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 Er litt forvirret Var 398 motorhk? Hvor mye var det på nav før da? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
Slåstad RS Posted January 11, 2014 Posted January 11, 2014 E85 regner jeg med? Har du bilde av kurvene?Begynner å bli en del slemme ohc-turbo rundt om kring. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
ford-racing Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 åssen turbo brukte døkk da gutter? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
BM-RACING Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Hei takker for hygglige tilbake meldinger. :-) Bruker den sammme gamle turboneticsen (spr 60 ) ved bilder og film så kan dette ses på face bare og legge meg til som venn :-)Liten rettelse så er motoren ny med råder og stempler med en god skinne topp med skinne speca kam . att 100 pluss hk og 100 pluss nm skulle ha så stor forskjell er bare helt sinnsyk. Blien er blitt u kjørbar faktisk :-) 2 Bondemekk Racing Ford Sierra isturbo
BM-RACING Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 liten film på youtube... søk på bm racing og kvs god kveld :-) Bondemekk Racing Ford Sierra isturbo
Slåstad RS Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Noen alvorlige problemer? Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
BM-RACING Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 enten så var det snø som gjorde att den hadde tanna over . Ellers så var det att bilen stod i gir og da tannet den ble transportert til gol..Bilen er fortsatt i perfekt stand... Blei en god del hardere gange i bilen med hardere kam :-) Bondemekk Racing Ford Sierra isturbo
Slåstad RS Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Hehe, ja kjedelig med så store problemer som du og Marius opplever med ohc-motorene deres... Går helt fint å få den til å tanne over av snø ja.Har ikke fått det til med dekselet på plass, men da var det ei mus som ordnet opp for meg i stedet. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
ford-racing Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 bygger de simpelt så da holder det vettu slåstad. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Slåstad RS Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Er noen solide klumper disse motorene ja. Med de resultatene dere har oppnådd, kan en begynne å lure på hvorfor noen fortsatt driver å surrer med 16 vent. alutopper... 2 Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
BR Racing V6 Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Hvordan ble resultatet å grafene:-) 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now