Jump to content

Var og hentet en econoline 7,3 i dag. Trenger råd


star33

Recommended Posts

var og hentet meg et prosjekt I dag. 93 mod custom line tror jeg den hette.

Er selfølgelig rust på  den, som sidedører og I dørk. Begge festa til støtfanger er rusta vekk så må få meg nye fester og sveise det på ramma. Og det er noe rust på ramma som må sveisest, og bremserør bak må skiftest. og noe foringer framme. + at begge batteria må byttest(noen som veit hvilken ampeer det skal vere på dei, og har biltema slike batterier).

Har dere noen  nettbutikker jeg kan gå inn på for og få tak I deler og stasj til denne bilen, som bremsedeler og forstillingsdeler.

har ikke peling på vans og dette er min første us bil.

takker for all hjelp jeg kan få

Link to comment
Share on other sites

Amcars er en fornøyelse å holde på med med tanke på deletilgang. Sjekk på nettet så finner du mange forhandlere, sikkert noen i nærhet av deg også. Pleier å være forholdvis rimelige deler og, i hvertfal slitedeler.

Link to comment
Share on other sites

på Ebay.com finner du sikkert en god del deler. 

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Hei. takker for alle svar, har funne ut av litt deletilgang ja,, var mye inne på Ebay og ein del på finn så nå gleder meg til og begjynne med den. Må nok ut med alt interiøret for og tørke opp ja. Skal sette inn noen bilder når jeg begjynner, så får vi se hvor langt vi kommer fram til sommeren, har fått tak I nye dører på siden som er rustfrie,. mangler bare eit sveiseapparat. Lurte litt på det som selges for 1300 på biltema, noen som har erfaring med det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et mig sveiseapparat som jeg kjøpte brukt for 600 kr for masse år siden. Jeg syns det fungerer fint, men det er vell siden jeg er vant med det. Tror man bør opp på en 3-4 tusen før man finner noe brukbart nytt. Men sikkert mulig å få tak i noe brukt til en billig penge. Det som vanligvis fusker etter noen år er slangepakke og munnstykke slik at trådmatingen blir treg. Men ofte er det bare å bytte den innvendige slangen og dyse. Du bør satse på mig apparat, pinneapparat er vanskelig å sveise med på tynne plater. 

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...