Jump to content

Sierra 2JZ Supra motor


JHS

Recommended Posts

Noen bilder fra forrige helg etter luftetur med Sierra, begynner jammen å bli noen Forder med Supra motor nå.  Hvertfall 3 stk Sierra i Norge?  Og en Focus også.

 

 

DSCN3284_zpsbfb0214c.jpg

DSCN3297_zpsb789ab5a.jpg

DSCN3229_zps25ec794c.jpg

DSCN3216_zps07f0f99b.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svingen sin dette ja. Så den på treff i Gjøvik, heftig bil, og fytti f for en lyd. Hvilket treff er bilde fra?

 

Bilde er fra treff på CC på Gjøvik forrige Søndag, Gjøvik, Toten og Omegn Gatebilklubb eller noe sånt som arrangerte.

 

Denne har jeg ikke sett før :) Vil det si at med denne, Asil sin og den som går i området her så er det 3 stk? Eller tenker dere på en annen tredje bil?

 

Det er 2 sedan Sierra, Asil sin og den som er i en annen tråd her nå, og så er det en svart Focus.  Og denne 3 dørs Sierraen, det er de jeg vet om.

Link to comment
Share on other sites

Despo ga opp han , bilen hans står på verksted med et stort hull i seg :( 

tror også han kjøpte supra til slutt. 

som jeg vet om er det 3 sierrar med 2jz og 2 under konstruksjon og en focus 2jz her i norge.

Er forresten 3 sessongen min med 2jz motor nå , bare fylt på bensin og byttet dekk og olje.:)

Link to comment
Share on other sites

Despo ga opp han , bilen hans står på verksted med et stort hull i seg :(

tror også han kjøpte supra til slutt. 

som jeg vet om er det 3 sierrar med 2jz og 2 under konstruksjon og en focus 2jz her i norge.

Er forresten 3 sessongen min med 2jz motor nå , bare fylt på bensin og byttet dekk og olje. :)

Såpass ja. Ikke mindre enn 5 biler med Supra motor her, både 1jz og 2jz, men ingen Ford da

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...