Jump to content

Clutch på ford focus 2002


ahs1989

Recommended Posts

Hallo. da har jeg et spørsål jeg håper noen kan svare på.

 

for noen dager siden knakk den ene plastikk driten på hoved clutch sylinderen. så jeg må erstatte hele den. og det koster jo vistok en formue for en ny plastikk drit.

men jeg har tatt denne av og venter på ny.

 

problemet er at jeg må jo nå sette i ny bremse veske? til denne clutchen ? noe jeg har lest.

noen som vet hvor denne beholderen er hen? beholder til clutch væske? eller sitter disse to sammen med breemsevæsek beholder?

 

takker for svar.

Link to comment
Share on other sites

Samme som til bremsevæske.

du mener fylle på i bremsevæske beholderen?  fordi der er det fult med væske enda i bremsevæske beholderen. og når jeg tok av denne sylinderen kom det litt væske ut.

Link to comment
Share on other sites

da har jeg fått den nye sylinderen og tatt den på. og tatt på væske. men clutchen virker enda ikke? den lekker ikke noe væske heller. men lurer kansje på om vaieren har røket? og hvordan skifter man denne. jeg finner ikke engang hvor denne vaieren skal være hen fra motoren. håper igjen for svar.

Link to comment
Share on other sites

vet ikke helt hvordan man gjør det. men er det mulig at bilen min ikke bruker en clutch wire men den bruker kun væske for og funke?

bilen min ska jo ha clutch væske er vel da ikke noe poeng at den skulle hat en wire?

virker som det er enklere med wire i såfall når jeg søker det opp. ser ingen tegn til at det er noe wire er kun et stramt rør eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...