Jump to content

RS500 FIA- papirer


Caprimaniac

Recommended Posts

Hallo, Cosworth- spesialister.....

 

Finnes det PDF- kopi av innklassingspapirene for Sierra Cosworth RS500 fra den gang da tilgjengelig noe sted?

 

Sikkert vært diksutert tidligere, men jeg fant ingenting ved søk. 

 

Hadde en link til en Dansk(?) side engang. Var masse FIA- papirer der, men mener de ble fjernet?

 

Takker

 

MVH RSE

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

dette fåes vel på bilsportforbundet?

Det er korrekt, men jeg hadde ikke tenkt til å handle en kopi. Tenkte meg en liten kikk, for å se litt av hva bilen er klasset med.

 

Kan noen si om dette er korrekte papirer for RS 500?: (altså FIA 5323....)

 

5323 A Ford Sierra RS Cosworth ( 1993.9) 1,4 2791 01.01.1987 GB 35

 

RSE

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Det er korrekt, men jeg hadde ikke tenkt til å handle en kopi. Tenkte meg en liten kikk, for å se litt av hva bilen er klasset med.

 

Kan noen si om dette er korrekte papirer for RS 500?: (altså FIA 5323....)

 

5323 A Ford Sierra RS Cosworth ( 1993.9) 1,4 2791 01.01.1987 GB 35

 

RSE

Vegard har vel papirer sikkert ? jeg lurer og på dette og på cosworth generelt da jeg har en 86 mod med 909 nr som har vært motorsportbil siden ny med internasjonal lisens frem til 1999/2000

Link to comment
Share on other sites

Takker for det, Rene. Husker å ha vært borti den  Danske siden en gang. Jeg fikk det ikke til å funke nå...?

 

Uansett ser det heller ut til at det er papir nr. 286 som er RS500 (Et år tidligere, 1986, enn 5323. Dessuten kan det se ut som at en del av spesial- homologeringsvarianter har 3- sifret, som RS200 bla.)

 

Ja, Larsen har sikkert papirer. Men da må jeg ut på besøk. Kanskje ikke så dumt i høstmørket? 

 

Takker

 

RSE

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...