and Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Kjenner du igjen de 2 rallyFordene dette er basert på? Jeg klarte det ikke. Kanskje like greit så vil de gamle dekorene bli husket som det de var/er. Ledetråd finner helt nederst under bildene. Dette klarte du lett ja? Helt uten å måtte google mccrae sierra 1989 og Lombard RAC Rally in 1979 som jeg måtte etter å bli forklart det. En stripe på skrå over bakskjermen er visstnok temaet her. Og i 1979 gikk den over forskjermen. Er ikke dette å strekke den litt langt? Lurer på hvor mange rallyinteresserte som hadde klart dette uten å ha på seg rallyanorakken? Ellers så var dette litt så som så. Blått til lilla(om jeg ikke er fargeblind), og de langsgående stripene fra Astolpen til fronten. Skal innrømme at jeg synes M-Sport har klart å lage bedre enn dette før. http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/fiesta-rs-wrc/a-new-season-with-a-familiar-feel.html FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1). FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Recommended Posts