Jump to content

Vingebil diff sperrer dårlig


thedriver500

Recommended Posts

Du kan sette i flere lammeler for å stramme sperra opp, send en PM til Cossie Power, han har gjort det med strøkent resultat.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Det å "bare" sette innflere lammeller går under grusmekk metoden.. Viskose delen i diffen din er utslitt.. Det beste alternativet er enten kjøpe deg en ny innmat.

http://www.mc2racing.com/products/xr4ti/driveline/differentials/00619/index.html, feks.. elllers finnes quaife.

det går og ann og få overhalt viskose delen i diffen din.. ikke sikkert det er så billig men. Baramotorsport i England

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

 

Link to comment
Share on other sites

Grusmekk :D

 

Om trådstarter ønsker å komme i kontakt med Cossie Power så send meg en PM

 

Velger du å skifte sperra er EATON helt super å kjøre med, lugger ikke ved lukeparkering osv å sperrer meget bra ved behov.

  • Like 1
Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Det å "bare" sette innflere lammeller går under grusmekk metoden.. Viskose delen i diffen din er utslitt.. Det beste alternativet er enten kjøpe deg en ny innmat.

http://www.mc2racing.com/products/xr4ti/driveline/differentials/00619/index.html, feks.. elllers finnes quaife.

det går og ann og få overhalt viskose delen i diffen din.. ikke sikkert det er så billig men. Baramotorsport i England

Er den tykke guffa inne i diffen som blir tynnere med tiden,derfor blir bremsen svakere. Sånn som jeg så det,er det ikke noe som direkte blir utslitt,lammelene er jo av stål,og har ikke noe belegg som slites.

Fire stk ekstra lameller fikk jeg plass til,tok lameller fra en annen diff.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...