Jump to content

XR3i


Dufman

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg en 96' XR3i cab, og ser den har en form for EGR. Hva oppnår jeg ved å fjerne denne, og kan den ha noe negativ innvirkning på effekten om den feks er begynt å bli tett?
Hvis vi driter i PKK og utslipp. Hva oppnår jeg ved å fjerne katalysatoren?
Tenkte på grenrør, fjerne kat, og kanskje ny eksos.
Burde jeg bytte til feks K&N innsatsfilter, eller er det bedre med konfilter på denne motoren?
Enkle tips for effektøkning?

Dette er selvfølgelig 1.8 130hk.

Link to comment
Share on other sites

Blir kos med vind i håret nå. Ser vi denne på Gardermoen?

Link to comment
Share on other sites

Tar med denna på Gardermoen ja ;)

Skal nok ikke kjøre denne gangen, men planen er å teste den litt etterhvert.

Ekte XR3i med 130hk motoren er bil for menn med hår på hodet :D 

Trenger ikke ta noe tid på denne nå, men har jo noen hundremeter med rettstrekke å få ut soten på?

Bra du kjøpte den så slapp jeg å gruble på dette selv. For det fristet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Selvsagt, og lurer meg inn i passasjersetet jeg så jeg får føle på cabkjenslan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om bakstillinga er lik med og uten skivebremser?

Min 92modell har skiver, men ikke den fra 96.

Må jeg flytte over hele bakstillinga, eller kan jeg bare bytte ut tromlene med skiver og kalipere?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...