Jump to content

mange her som har bestilt ny S-max?


hegemor

Recommended Posts

har dere fått noe produksjonsdato/leveringstid?
Sist selger sjekket var ikke min fått no dato ennå,men mest sannsynlig prod.dato i oktober,spurte igjen nå men han var på messe i tyskland så skulle sjekke igjen over helga,men var vist kamp om "plassene" i europa så et par av demmes biler var også flyttet på....
bestilte i slutten av juli.

Link to comment
Share on other sites

Ser at de snakker om dette på s-max owners Club siden også.

 

 

Received this in an email from the dealership today:

Hi John,

I finally have an answer on the reason for delay. Production has slowed up due to a number of globally constrained parts for the S-Max and Galaxy’s. The report doesn’t say which parts are constrained. Ford have said that they will continue to prioritise customer orders over and above static stock orders which is good News.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Fikk akkurat beskjed om at det er leveringsproblemer på fabrikken og at levering utsettes til neste år. Hva vet dere? Nevner også at de utsetter lansering til 1 kvartal 2016, hva det nå enn betyr.

Har ikke fått noe beskjed om dette ennå nei. Hvor fikk du beskjed?hos selger?VIl dette få noen "konsekvenser"for oss bortsett fra lengre ventetid? Priser etc?

Link to comment
Share on other sites

Kom visst ein mail ang leveringsproblemet her om dagen. Dette skal alle selgere ha fått. Har ikke noe å si på prisen nei. Vi har levert en ny 4x4 S-max

 

Fått beskjed om forsinkelser ja men ikke sånn konkret som de over her.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har dere fått noen ny info her?

Jeg spurte min forhandler etter innleggene her og han sa det fortsatt ikke var dato klar for prod.av min bil.Men at det produseres for fult på fabrikken men at det var store forsinkelser pga leveranseproblemer hos underleverandør. Dette var infoen de satt med sist hvertfall. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Fikk tilbakemelding fra forhandler om at bilen min var satt på prioritert frakt og ankommer Norge plutselig :)

Har fått vognkort, så vil anta at plutselig er ganske snart...

Flere med AWD som registrer i år pga økt avgift neste år? 180 og 210 uten ble jo betraktelig billigere å registrere neste år... Dvs 12' og 19' spart...

God jul til alle sammen, og kjør forsiktig !

  • Like 3

Life is to short to own a VW, nothing seems to be an "not known issue"...

 

 - 2016 Ford S-Max AWD - Owner

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...