audun-eg Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Strengt tatt burde dette vært under amerikansk Ford, men i og med at Fusion nå er så godt som identisk med vår Mondeo... V6'eren på 325 hk blir vel neppe å se her, men kanskje det er mulighet for 2.3 literen i en tilsvarende Sport-utgave jeg har ytret håp om tidligere? I hvert fall kult å se at Ford også inlemmer Fusion (og Mondeo?) i performance-segmentet sitt. https://media.ford.com/content/fordmedia/fna/us/en/news/2016/01/11/ford-unveils-new-fusion.html 1
Complexity Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Kollega har en Ford Fusion.. Den ser litt anneledes ut.. Blir det slutt på disse "ikke amerikanske" modellene da? Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019
audun-eg Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 Det er vel en del av Fords nye "world car" politikk ja.
LM-Cossy Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Strengt tatt burde dette vært under amerikansk Ford, men i og med at Fusion nå er så godt som identisk med vår Mondeo... V6'eren på 325 hk blir vel neppe å se her, men kanskje det er mulighet for 2.3 literen i en tilsvarende Sport-utgave jeg har ytret håp om tidligere?I hvert fall kult å se at Ford også inlemmer Fusion (og Mondeo?) i performance-segmentet sitt. V6´er på 325hk+AWD i en Mondeo - Min idé av den perfekte familiebil 2 Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Recommended Posts