Jump to content

Tenkt å kjøpre capri!


Guest RSTurbo86

Recommended Posts

Guest RSTurbo86

Heisann. Kom over en capri 2.8 1978 modell! Har faktisk tenkt å kjøpe hvis ikke prisen han skulle ha er for drøy: 18000,-? Den er lakkert for 2 år siden og bittelitt synlig rust i ene skjermen bak men ikke gjennomgangshull! Slenger med et bilde så dere får sett :)

MVH Ruben

Link to comment
Share on other sites

Guest bgulliksen

så pen ut på bilde da! og hvis du kjøper den så kan du selge frem og baksetene til meg om de er sort-og hvit rutete......trenger det til prosjektet mitt :)

Link to comment
Share on other sites

sidne det er rust allerede etter 2 år så kan det jo stamme på dårlig grunnarbeid før lakkeringa..

 

Du sier noe kjennt der, morty :ph34r: :( :huh:

 

Men får ikke noe bilder av rusta da? sikkert mer til meg...

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

sparkel skulle ha vært bannlyst! klisses bare utapå rusta så kommer den fram igjen..

Men så igrunn ut til å ha vært et bra prosjekt, da :)

 

Ville værtfall dratt og sett på bilen og prøvd å funne feil så d hadde vært mulig og pruta litt ;)

Link to comment
Share on other sites

sparkel skulle ha vært bannlyst! klisses bare utapå rusta så kommer den fram igjen..

 

Og det samme gjelder lakk :ph34r: Kan ikke vært gjort noe grunnarbeid før siste lakkering her :ph34r: :blink:

 

Men, jeg håper det bli ordning nå, takket være sandblåseutstyr.. ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

sparkel skulle ha vært bannlyst! klisses bare utapå rusta så kommer den fram igjen..

 

Og det samme gjelder lakk :ph34r: Kan ikke vært gjort noe grunnarbeid før siste lakkering her :ph34r: :blink:

 

Men, jeg håper det bli ordning nå, takket være sandblåseutstyr.. ;)

 

natron blåsing eller hva **** d heter, skall vist nokk være d beste og blåse bilen med, for d skall vist nokk klare og nøytralisere ståle så d kan stå ut i 3 etter på *wicked* B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest c.worth
Heisann. Kom over en capri 2.8 1978 modell! Har faktisk tenkt å kjøpe hvis ikke prisen han skulle ha er for drøy: 18000,-? Den er lakkert for 2 år siden og bittelitt synlig rust i ene skjermen bak men ikke gjennomgangshull! Slenger med et bilde så dere får sett  :)

MVH Ruben

ble det noe kjøp??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...