Jump to content

Sierra is 1987 3dørs i Bodø


and

Recommended Posts

Denne gikk til noen på forumet, og ikke til en bilcrosslask? :P Bare gode nyheter er lov i denne tråden.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

Det var bra

Det synes jeg også.

 

Ja det var en god "nyhet", så jeg bare laget den der og da siden bilen er borte fra finn.no.

NRK og TV2 er ikke de eneste i landet som kan oppkonstruere en nyhet ut av det blå uten substans :P slik som i Nord Korea.  

 

Bodø ikke skuff oss nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvor mye lå denne annonsert for? Vet om en rimelig strøken 3d 2,0IS 89 modell til salgs. Men selger har ikke satt noe mer spesifikk pris enn høystbydende..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

sto utfor høggern i bodø her om dagen, var ihvertfall en kvit mk2 3 dørs, å var ikke den kvit den på finn ?

Den kan stå så mye den vil utefor huggern, så lenge den ikke står innenfor!

Så denne hele og bulkfrie hvite mk2 Sierra is 3dørs var det ingen i Bodø som ville ha for den lille pengesum på 4500kr som ble forlangt? :o

Link to comment
Share on other sites

tydeligvis ikke :S han som hadde den er bruker her å faktisk.. "RsTurbo" er navnet..
sendte han pm men han har ikke svart meg enda
i bodø er d ikke så veldig mange så holder på med ford, å i omeng så er d stort sett bare meg å truckdriver, men d er et par til som holder på litt

 

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Kult. Du har sporet han opp. :D  Han har lengre fartstid på forumet enn jeg. Og denne is skulle påkostes en ny hattehylle i desember 2015 http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/78013-hattehylle-sierra-mk2-87mod-3-d%C3%B8rs-%C3%B8k/?do=findComment&comment=769281

 

Hadde denne stått nede på Østlandet så hadde gribber, hyener og gudene vet hva kjempet en rå kamp om en billig is uten så altfor mye krokan på. Kunne tatt en roadtrip til Oslo, og flyreise hjem. Og enda hatt penger til overs.

Link to comment
Share on other sites

Samme eier siden 2001. Tydelig at Bodø ikke er stedet for å selge 3dørs Sierra is. Selv ikke bilcrosslaskene tok denne muligheten. :huh: 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...