Jump to content

Ang. vurderinger av oss Fordeiere.


JoarV

Recommended Posts

Jeg klarer ikke helt å forstå admins vurderinger av oss Ford-eiere inne her.

Når man ikke er fornøyd med bilen man akkurat har kjøpt til over 1/2 million, forstår jeg ikke helt hvor trehjulssykkelen kommer inn?

Joda artig er vel den, men etter nærmere 50 år på veien uten skader, så synes jeg ikke beskrivelsen er ok. Har sett altfor mange tragiske trafikkulykker i årenes løp, med store personskader og død.

Å komme først til en traffikkulykke, er veldig tøft å takle. Så vennligst fjern trehjulssykkelen fra min id. I såfall hvor mange innlegg må jeg skrive, for å komme over i bilistens grupper?

Edited by JoarV
Link to comment
Share on other sites

Statusbegrepene har da ingen ting med deg som person, type bil eller din erfaring å gjøre, det er en indikasjon på hvor mye du har benyttet forumet. Her på forumet ble det for mange år siden valgt noen begrep for å indikere forumbruken og de har hengt med oss i alle årene forumet har eksistert. De aller fleste forum har slike begreper, dog er begrepene noe forskjellig på de forskjellige forumene. Hvor mange innlegg det kreves for gå opp i status vel jeg ikke, det må admin svare på.

 

mvh Jørn

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å starte 3 like tråder med akkurat samme innhold, har fjernet en som det ikke var noen kommentarer på og flettet sammen de to andre.

Har vært på forumet her siden det ble startet for 15 år siden, dette er første gangen jeg har fått med meg at noen (av veldig mange registrerte brukere opp gjennom årene) har reagert på akkurat dette

 

Oversikten over antall innlegg pr "tittel" er som følgende:

Trehjulssykkel 0-9 innlegg

Sykkel 10-29 innlegg

Moped 30-49 innlegg

Bil 50-99 innlegg

Ford 100-499 innlegg

Ford RS 500+ innlegg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...