Jump to content

Problemer med parekeringsvarmer.


Chrisje87

Recommended Posts

Hei.

 

Har problemer med parkeringsvarmer på min ford mondeo 2009 stv.

 

Problemet er at valget "activate now" i menyen har låst seg. Dette resulterer i at når jeg skrur av bilen etter endt kjøretur, så lyser det "park heater active now" i displayet ... Dette forsvinner ikke uansett hvor lenge bilen er skrudd av, og jeg ender opp med flatt batteri. Noen som vet hva som er galt, eller har noen gode tips på hva jeg kan sjekke?

 

(Må tilføye at jeg selvfølgelig har vært inne i menyen for huke av valget, men [×] i boksen forsvinner i 1,5 sekund før det kommer på igjen)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Har problemer med parkeringsvarmer på min ford mondeo 2009 stv.

 

Problemet er at valget "activate now" i menyen har låst seg. Dette resulterer i at når jeg skrur av bilen etter endt kjøretur, så lyser det "park heater active now" i displayet ... Dette forsvinner ikke uansett hvor lenge bilen er skrudd av, og jeg ender opp med flatt batteri. Noen som vet hva som er galt, eller har noen gode tips på hva jeg kan sjekke?

 

(Må tilføye at jeg selvfølgelig har vært inne i menyen for huke av valget, men [×] i boksen forsvinner i 1,5 sekund før det kommer på igjen)

Hei! Dette er nok en feilmelding i SW som har hengt seg opp. Eg var innom en hyggelig Fordforhandler å fikk resatt på min. 10 minutter jobb. Vel verdt noen hundrelapper:) Hadde helt samme problemet. Lykke til!:)

 

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er nok uansett IKKE selve varmeren - den er bare en dum enhet som starter når den får beskjed fra bilens styringsenhet.

 

"Stereoen" inneholder masse software, som sammen med en modul som sitter bak hanskerommet har med styringen av brenneren å gjøre.

Denne modulen har egen firmware og bør matche stereoens.

 

Resetting av software kan gjøre susen - evt matching av versjoner.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...