Jump to content

Navigasjon. (2005)


leifarne

Recommended Posts

Hei !

 

Jeg har en Ford Mondeo 2.2 tdci ghia mod.2005 med navigasjon. Har litt problemer med navigasjonen.Noen gang virker denne, andre ganger ikke. Får beskjed om at den installerte skiven ikke er en Map DVD. Tror kanskje at løsningen er å bruke en rense DVD.Er dem et noen som vet hvor man kan få tak i en slik.

Ev. Kan det være noe annet som kan være feil. Håper på at noen kan hjelpe meg.

Kan også nås på email - leif2316@online.no

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei. Kan dessverre ikke hjelpe deg med saken men vil allikevel ønske deg velkommen til klubben.

Rense CD/DVD finnes flere steder på nettet, en elektrobutikk burde også ha en slik. Søk på Google så finner du nok noe. Verdt et forsøk og en rens er vel lurt uansett :)

 

Link: https://www.123elektronikk.no/skjerm-cd-rens/rense-dvd-cd-konig-inkl-renseveske.asp?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=-73

 

Så at Power også har slikt så da finnes det i butikk også :)

Edited by xr4ti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei. Kan dessverre ikke hjelpe deg med saken men vil allikevel ønske deg velkommen til klubben.

Rense CD/DVD finnes flere steder på nettet, en elektrobutikk burde også ha en slik. Søk på Google så finner du nok noe. Verdt et forsøk og en rens er vel lurt uansett :)

Link: https://www.123elektronikk.no/skjerm-cd-rens/rense-dvd-cd-konig-inkl-renseveske.asp?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=-73

Så at Power også har slikt så da finnes det i butikk også :)

Er det gammelt kart du har, cdèn slitt ?

Det er et eldre kart ja. Men har også en nyere versjon som jeg har brukt. Får samme problemet med begge to så tror nok at det er en rens som må til.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hei! 

 

Jeg har en dvd fra 2015 fra TOMTOM. Men jeg har problemer med å plotte inn hvor jeg bor. På navigasjonen min så befinner den seg tydeligvis i Tyskland. Noen som vet åssen man forandrer det?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...