Mikael Posted February 25, 2019 Posted February 25, 2019 Har en mondeo 2012 og får ikke åpnet høyre dør fremme. Verken innvendig eller utvendig. Noen som har vært borti dette problemet? Har klart å få opp dør drekke slik at jeg ser låse mekanismen og alt ser ut til å stemme med låsing og wiere. Men ikke fa.. om jeg får døra opp. Setter stor pris på tilbakemelding.
xr4ti Posted February 26, 2019 Posted February 26, 2019 Har du utvendig dørhåndtak med usynlig nøkkelhull?
Mikael Posted February 26, 2019 Author Posted February 26, 2019 Har du utvendig dørhåndtak med usynlig nøkkelhull?Ikke nøkkelhull i det hele tatt på høyre side. Har sett under håndtaket men ikke mulig å fjerne dekslet der.
xr4ti Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Ikke nøkkelhull i det hele tatt på høyre side. Har sett under håndtaket men ikke mulig å fjerne dekslet der.Jeg som tenkte/leste feil, jeg tenkte førerdøren Der kan man ta av dekselet for å komme til låssylinderen. Om det er slik på HØYRE-døren vet jeg ikke. Kjenner dessverre ikke til selve lås og låskasse-systemet.
grcossie Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Ser du noe bevegelse inni der, når du låser låser opp?
Mikael Posted February 27, 2019 Author Posted February 27, 2019 Ser du noe bevegelse inni der, når du låser låser opp? Hei Ja det er bevegelse på en liten del når jeg låser låser opp manuelt. Det samme når jeg bruker fjernkontrollen. Men vet jo ikke om det er nok eller om det er noe som er defekt i selve låse kassen. Har også prøvd å koble ut og inn sentrallåsen men det hjelper heller ikke.
grcossie Posted February 27, 2019 Posted February 27, 2019 Vanskelig å si noe uten en har sett det. Kan være en overførig, som har hoppet av
Recommended Posts