Jump to content

Car Throttle og Mercedes-Benz lager historisk rallybil av en 1969 280 S.


and

Recommended Posts

Mercedes-Benz feirer 125 år i motorsporten så de har gått i samarbeid med han spira som er så gira på MX-5 fra Car Throotle.

Han er en kul fyr som kan Youtube så dette blir spennende å følge.

Det hele ble avslørt 1 mars så jeg ligger litt etter skjema da jeg har fullt opp med egen klubb å følge opp i disse tider.

 

Du vet det er seriøst når Merzedes-Benz går fullt inn https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/classic/history/project-retro-rally-w-108/?csref=sm_ytb_w167_c292_pc.html

 

I’m Building The ULTIMATE 50-Year-Old Mercedes Rally Car!

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E1) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle

Link to comment
Share on other sites

Wrenching On A 50-Year-Old Gearbox And Chasing OIL LEAKS!

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E2) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle

 

Car Throttleepisodene gjør så ungdommen klarer å holde konsentrasjonen, mens Mercedes-Benz gjør det grundig. Logisk i grunn. Så begge må til for den gode stereofølelsen.

Link to comment
Share on other sites

Fitting RACE Suspension To My 50-Year-Old Rally Car

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E3) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle
Link to comment
Share on other sites

FINISHING The Mercedes Rally Build Before The BIG Reveal!

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E4) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Så mange barn i kommentarfeltet til Car Throttle :lol:

Det er kanskje sånn ukens episoder oppleves når du første gang så den orginale Fast and the Furious fra 2001 10 år etter at den hadde premiere?

Vi andre visste hva som skulle skje. Disse 2 episoder er ikke like morsomme som de forrige fra verkstedet. Men teori er ofte et hakk kjedligere.

Vil jeg se høy hastighet så kan jeg se årets WRCsendinger, men det gjør jeg ikke da hastighet er ikke alt.

Dette derimot er full pakke. Ja så er Celica st 185 blitt en gammel bil i dag. Men heller Celica i "lav" hastighet enn dagens Yaris WRC i høy hastighet.

 

TESTING Our Mercedes Rally Car For the First Time

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E5) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle

Link to comment
Share on other sites

For en produksjon! 12 episoder med godfølelse.

 

Can I WIN My First Competitive Rally In The Retro Mercedes?

 

Project Retro Rally: Behind the Build (E6) | Mercedes-Benz Classic Car Restoration with Car Throttle

Salgsoppgaven. https://www.mercedes-benz.com/en/ats_vehicle/mercedes-benz-280-s-w-108/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...