DagArne Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Ford Transit 110T300, 2006 modell To ting.Hadde den på verksted for å bytte drivreima på bilen. Noen dager etterpå så begynner rød bremselyslampe å lyse, den med to bremseklosser og en sirkel med utropstegn.. Når jeg bremser så virker det som den ikke bremser på høyre side der drivreima er bilen drar til venstre. Kan de ha demontert noe på bremsene for å få bytta drivreima?Kan det komme luft inn i bremsesystemet uten at noe blir demontert? Er maksnivå på bremseveske. Har sjekket nivået på bremseveske, men kan trå pedalen nesten i bunn og bremsene tar ikke sånn som de skal. Tar mest på venstre side. Hjelper å pumpe når jeg står stille. eKan de ha kommet luft inn i bremsene? Se bort i fra den gule lampa, den vet jeg hva er. Er Transit sånn bil der jeg må bytte masse deler vært år for å holde den på veien, kostet på den flere tusen i året etter EU-kontroll siden jeg kjøpte den.Får jeg ikke lagt ved bilder her?
grcossie Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 Demontere ikke noe bremsedeler ved skifte av reim. Har du sett om klossene er utslitt?, den lampen er slitasje varsel
Recommended Posts