Strutlur Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 (edited) Rimelig åpent spørsmål, men dattera er på utkikk etter bil og vil gjerne ha en Fiesta fra ca 2009 eller nyere. Vi har hatt en 95hk TDCI fra 2010 fram til nå, og den har vært gulle god og lite aktuell å kvitte seg med. Ikke kjørt mer enn 70.000km. De bilene vi ser i markedet er litt blandet og ikke nødvendigvis så fin som den vi har fra før. Så: - Når må man regne med at turbo må byttes? - Hvor er de vanlige rustplassene? - Hvordan er det med svampete bremser? Vi har det på vår, men får dem strammet opp en gang i året. Alt av deler er byttet... Fortsatt ingen som vet hvorfor det kommer inn luft... - Hva annet er det å se etter? Edited August 31, 2020 by Strutlur 2014 Ford Kuga Titanium X 140hk2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk
grcossie Posted August 31, 2020 Posted August 31, 2020 Visst de holder service på interval, så er ikke turbo bytte noe å tenke på. Rust framkant kanaler, der hjulspruten treffer og i plateskjøter dørk bakre del, visst den ikke har vært behandlet med noe. Bremsene må luftes med data tilkoplet, og kjøre service lufte program på de, da blir de bedre
Strutlur Posted September 1, 2020 Author Posted September 1, 2020 Takk - Fortsatt et mysterium hvorfor bremsene på disse trekker inn luft, eller...? Og det gjelder ikke alle, eller? 2014 Ford Kuga Titanium X 140hk2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk
grcossie Posted September 1, 2020 Posted September 1, 2020 Er noen modeller man må bruke data lufting, for å få ut lufta fra abs blokka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now