Jump to content

Cruisekontroll på Ford C-max 2012?


Maf

Recommended Posts

Hei. Nå har jeg tatt kontakt med utallige bilverksted, inkludert merkeverksted for Ford. Jeg blir fortalt at det ikke går an å ettermontere cruisekontroll i bilen min, men jeg har på den andre siden vært i kontakt med et verksted i England som sier dette er fullt mulig. Er det noen kloke hoder her som vet om man kan få gjort det her i Norge? Evt Sverige eller Danmark? Litt informasjon på forhånd er at jeg kjøpte den i år og det sto at den hadde cruisekontroll i salgsannonsen, bilen er helt glimrende utenom og jeg var litt naiv og tenkte ikke å sjekke at den hadde det fordi jeg tenkte at det var gitt på en "så ny bil".. Savner cruisekontroll og er villig til å gå langt for å få det ettersom bilen er perfekt for mitt bruk ellers. Har sett på YouTube og ser det er mulig, men spørsmålet er om det må gjøres selv?

Legger ved bilde av rattet mitt

IMG_1159.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har sett flere som sier det bare er å skifte ratt brytere, men det høres litt for enkelt ut mener jeg, før kunne vi endre konfigurasjonsdata på de, men den funksjonen er tatt vekk på Ford sin ids (feilsøkings data)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...