Jump to content

Lokalt treff i bergensområdet


Trond_V

Recommended Posts

Så 3 HELE dager var maks venting før du ble hyper? :D

Kan bidra med noe beroligende i form av at dialog er i gang mellom Eikås og FMCN. Ting tar desverre tid, men jeg gir det jeg kan. Det vil ikke ta uker før jeg gir fra meg nytt her. Så sitt rolig litt til nå..

 

Tar gjerne i mot PM om det er noe.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

På tide med en oppdatering her nå.

Det var ganske fullt ut sessongen på Eikås så eneste mulighet var FREDAG 26 AUGUST eller SØNDAG 18 SEPTEMBER.

 

Vet ikke helt hvordan stemmingen er på dette da det ikke er gratis å leie anlegget og vi vil trenge min 12stk som er villige til å bla opp 250kr for å gå i null økonomisk. Ett økonomisk underskudd er ikke aktuelt.

 

Har mine tvil på at det er mulig på en fredag. Her kommer tiden inn også da dette er arbeid og skoledag for de fleste.

 

18september er jo i GATEBIL helga og det sier seg selv at mange vil være på Rudskogen.

 

Har som sagt mine tvil på ett Eikåstreff denne høsten at jeg vil heller prøve å skaffe 1 dag i en helg neste år på vårparten.

 

Kom gjerne med innspill her da jeg må ta en besluttning snart.

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

Kun 1 som synes ett treff på Eikås er interessant?

 

Denne tråden har hatt 25klikk siden i dag tidlig. Ingen bergenser eller hordalenninger som ønsker å skrive noe?

*Haster litt detta*

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

blir d treff på vårparten igjen uansett liksom?? isåfall e eg md på å ha no i september og.. har ikke råd til noe rudskogen tur til i år så.. :rolleyes:

Da var det 3stykker, og 30 nye klikk <_ v er lansert som en mulighet vi vil jobbe for interessen der da f litt lengre tid til planlegging og gjennomf enn ser ikke ut det s stemming ett h dette gir seg selv..>

 

Er såpass med penger (Trenger minimum 12stykk med 250kr) inne i bildet her, og jeg personlig synes det blir feil å invitere inn førere fra andre bil/merkesklubber for å dekke opp kostnadene. Det blir ikke mye FMCNånden av ett slikt blandadropstreff/(nødløsning) så da for det heller være.

 

Vet det er kort frist dette, men sånn blir det fort og gæli på rappen. Vi i treffkomiten jobber for dine ønsker, men alt kan ikke realiseres.

Lar det gå 1 dag til og jeg setter en endelig frist i morgen kveld 10AUGUST på om vi skal leie eller ikke.

 

Setter pris på teksta innspill om du har noen relatert til denne tråden.

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

Takker for innspill.

 

Når det gjelder planlegging så har det mer med fristen på leieaksept, og å finne en bra dato.

Jeg vil være tilstede personlig som treffansvarlig og representere FMCN om det blir ett treff.

5 uker er mer enn nok på å lage en bra dag. Et 18 Septembertreff er ment som en komme-sammen-for-lokale-dag uten publikum. 12stykker (om det ikke blir fler) burde gi bra med banekjøringtid?

Veit hvor Eikås er, og har vært der før på arrangement om du er bekymret over at jeg har Oslo som sted i profilen.

Link to comment
Share on other sites

mener fortsatt vi burde klart å få til noe i september jeg da. Ser ikke helt vitsen med å dra over en helt haug fra østlandet, siden banen på eikaås er såpass liten at de ter begrenset hvor mange som kan kjøre der totalt viss det skal blir litt kjøring på hver enkelt.

 

så igjen..jeg er positiv til dette forslaget..:D

Link to comment
Share on other sites

Her var det ikke store interessen nei.

Tråden stod urørt HELE 10august så da var det ikke annet enn å ta fatt i telefonen å takke nei til den datoen.

 

- Det blir ikke noe FMCNdag på Eikås 18september. -

 

Kun 5 stykker som skrev her og 2 kunne ikke/var opptatt. Trodde en ekslusiv dag på Eikås med likesinnede var av interesse.

 

Så hvis 6 uker til en søndag er altfor kort frist så begynn å kikke i den store avtaleboka 7 måneder fram. Det skulle bli sånn 30 uker fram.. 2006?

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

Her var det ikke store interessen nei.

Tråden stod urørt HELE 10august så da var det ikke annet enn å ta fatt i telefonen å takke nei til den datoen.

 

- Det blir ikke noe FMCNdag på Eikås 18september. -

 

Kun 5 stykker som skrev her og 2 kunne ikke/var opptatt. Trodde en ekslusiv dag på Eikås med likesinnede var av interesse.

 

Så hvis 6 uker til en søndag er altfor kort frist så begynn å kikke i den store avtaleboka 7 måneder fram. Det skulle bli sånn 30 uker fram.. 2006?

 

-Anders-

va no 2 innlegg den dagen såvidt eg kan se men.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Du har rett i det, men de er skrevet kl 20.30 og 21.30 den 10august.

 

Ingen av de innlegga var det heller noe "hjelp" å få av så jeg takket nei til den datoen kl 20.00

Ser at mange av de lokale ikke svarte selv om de var aktive på forumet så jeg kunne ikke ta det som annet enn et hint om at dette ikke var noe som fenget.

Er grenser for hvor sent på kvelden jeg kan ringe folk med folkeskikken i behold.. :D

 

Skulle gjerne kjørt den dagen, men til en pris på 750kr for oss 4stykker som ville går ikke det.

 

Og for de som ble usikre her. Det var aldri snakk om annet enn 18september. Trodde det kom fram av innleggene mine og topicteksten.

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

Ånei.. må si jeg overså denne tråen.. hadde glatt vært med å hjelpe til for å få dette iboks

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

nei sliter litt med dette eg og gitt.. Trodde folk med litt gromme biler var interresert i å prøve de litt ut på ett lukket område, der onkel ikke kunne se de eg. Men men......

Sånn er det, og det er desverre ingenting eg kan gjøre med det.Selv om eg godt kunne tenkt å gjort noe med det.

Link to comment
Share on other sites

eg er sikker på at jeg med noe få samtaler rundtom hadde dratt med meg minst 4 stykker til

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Har vært i tyrkia i 2 uker...

Men skal sikkert på gatebil den helga ja... osv. osv.

Men kar for eikås i vinter en gang jeg...

Snø og Rwd er jo GENIALT...

 

Er ikke det mulig da...

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...