Rebell Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Hallo Ford venner. Webastoen i Kuga'n min har sagt takk for seg. En mekke fyr jeg kjenner foreslo å sjekke kinavarmere som jo er veldig billig ift orginalen. Er det noen her som har hatt samme tanke evt har satt inn en slik? Hvis ja, hvor får man tak i en slik og hvor mye kom det på? 08 Kuga 2.0 TDCI Titanium X, 4x4 98 Mustang Cobra SVT 10 Mondeo 2.0 TDCI Titanium X 13 Focus 2.0 TDCI Titanium 07 Mondeo 2.0 TDCI Titanium 00 Focus 1.6 Trend 97 Mondeo 2.0 Ghia 75 Capri 1.6 71 Cortina 1.6
grcossie Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Hva er galt med den du har, les av feilkoder og overhal den ved behov. Har tatt mangen slike oppgjennom åra
Rebell Posted 4 hours ago Author Posted 4 hours ago Tenner/brenner er død og info jeg fikk var at den må byttes 😞 08 Kuga 2.0 TDCI Titanium X, 4x4 98 Mustang Cobra SVT 10 Mondeo 2.0 TDCI Titanium X 13 Focus 2.0 TDCI Titanium 07 Mondeo 2.0 TDCI Titanium 00 Focus 1.6 Trend 97 Mondeo 2.0 Ghia 75 Capri 1.6 71 Cortina 1.6
Rebell Posted 4 hours ago Author Posted 4 hours ago 6 minutes ago, grcossie said: Hva er galt med den du har, les av feilkoder og overhal den ved behov. Har tatt mangen slike oppgjennom åra Så du mener den kan reddes? 08 Kuga 2.0 TDCI Titanium X, 4x4 98 Mustang Cobra SVT 10 Mondeo 2.0 TDCI Titanium X 13 Focus 2.0 TDCI Titanium 07 Mondeo 2.0 TDCI Titanium 00 Focus 1.6 Trend 97 Mondeo 2.0 Ghia 75 Capri 1.6 71 Cortina 1.6
grcossie Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Visst tenner er død, så er det å skifte glødeplugg. Den kan og være låst med feilkode pga 3 mislykkede startforsøk, kan da være nok å slette feilkoder. Ofte er det silen inni der, som kokser til og hindrer dieselen å komme på glødeplugg, silen har jeg fjernet på min egen og på mangen andre uten problem
Rebell Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago 5 minutes ago, grcossie said: Visst tenner er død, så er det å skifte glødeplugg. Den kan og være låst med feilkode pga 3 mislykkede startforsøk, kan da være nok å slette feilkoder. Ofte er det silen inni der, som kokser til og hindrer dieselen å komme på glødeplugg, silen har jeg fjernet på min egen og på mangen andre uten problem Topp. Skal ta det tilbake til verksted så er det håp om fix og reddning 🤗 Takk for svar og hjelp🤝 08 Kuga 2.0 TDCI Titanium X, 4x4 98 Mustang Cobra SVT 10 Mondeo 2.0 TDCI Titanium X 13 Focus 2.0 TDCI Titanium 07 Mondeo 2.0 TDCI Titanium 00 Focus 1.6 Trend 97 Mondeo 2.0 Ghia 75 Capri 1.6 71 Cortina 1.6
grcossie Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Man får lest ut feilkoder på de ulike komponentene i varmerer på disse, visst man har rett utstyr. Er litt kronglete å få ut varmeren, men det går visst man flytter motor så langt frem den går på høgre sida 1
Recommended Posts