mortens Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Etter bilvask for en mnd siden , får jeg varsel om at førerdør ikke er lukket. Jeg får derfor ikke låst bilen. Har prøvd å rense låskassen / smurt og prøvd å tørken den med varmluft utenfra. Betjeningen av vindusheiser fra førerdøren virker heller ikke , men usikker på om dette skjedde samtidig. Original låsekasse koster en del tusen hos Ford , så tenkte å kjøpe 3.part evt brukt. Har skjønt at det er forskjellige varianter , men Ford ønsker ikke å oppgi hvilke partnummer /OEM som sitter i bilen. Noen som har tips på hvordan jeg kan finne riktig OEM uten å demontere døra først ? Evt andre tips om disse feil symptomene ?
xr4ti Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Har aldri hatt det problemet selv men siden det er flere ting som ikke virker teker jeg ledningsbrudd, defekt sikring eller BCM (hjernen som styrer de elektriske dippeduttene).
grcossie Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Sjekk at du ikke har feilkoder på dørmodul. Skjønner ikke hvorfor de ikke vil gi dele nr, delekatalog ligger tilgjengelig på nett for hvem som helst 1
Recommended Posts